اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی خبر داد

اجرای 19 برنامه فرهنگی در سالروز فتح خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: همزمان با سالروز فتح خرمشهر 19 برنامه فرهنگی توسط سپاه دشتی در این شهرستان برگزار می‎شود.

اجرای 19 برنامه فرهنگی در سالروز فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در آیین غبارروبی قبور مطهر شهدای خورموج اظهار داشت: مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، شب خاطره با حضور رزمندگان فتح خرمشهر از جمله برنامه‎های فرهنگی پیش‌بینی شده به مناسبت سالروز فتح خرمشهر است.

وی برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی، برگزاری جلسات طرح صالحین و نشست نهضت روشنگری را از مهمترین برنامه‏های سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد.

فرمانده سپاه دشتی یادآور شد: ساختمان حوزه والفجر درازی و چند پروژه‎های ملی و منطقه‎ای نیز همزمان با فتح خرمشهر در شهرستان دشتی افتتاح می‎شوند.

وی اضافه کرد: عزت و افتخار امروز را مدیون خون شهدا هستیم و باید از این موقعیت خود در منطقه و در دنیا حفاظت کنیم. این برنامه‏ها جدا از برنامه‌هایی است که توسط پایگاه‎های مقاومت پیشبینی شده و برگزار می‏شود.

فرمانده سپاه دشتی ادامه داد: امروز بانوان باید با حفظ حجاب خود و رعایت عفاف از خون شهدا پاسداری کنند.

همچنین در حاشیه این آیین بانوان بسیجی شهرستان دشتی از حوزه‎های مختلف شهری از میدان شهید مهدوی خورموج تا گلزار شهدای این شهر راهپیمایی کردند.

این راهپیمایان که پرچم سه رنگ زیبای جمهوری اسلامی ایران، و پرچم‎هایی با شعارهای دینی در دست داشتند ضمن میثاق با آرمان‎های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب بیعت مجدد خود را با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‎ای (ره) به جهانیان اعلام کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام مجتبی عباسی نماینده ولی فقیه و سرهنگ پاسدار مراد کاظمی و جمعی از برادران پاسدار نیز حضور داشتند. در پایان نیز به چند نفر از شرکت‌کنندگان توسط بسیج خواهران سپاه دشتی هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول