اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اعلام کرد

اتمام نوسازی 47 هزار مسکن روستایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی برای نوسازی 47 هزار واحد مسکن روستایی غیرمقاوم آذربایجان‌غربی به اتمام رسیده است.

اتمام نوسازی 47 هزار مسکن روستایی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نوسازی واحدهای مسکونی روستایی از سال 84 در استان آغاز شده است و بر این اساس سالانه هفت تا هشت هزار واحد مسکن روستایی آذربایجان‌غربی باید مورد نوسازی قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه از سال 84 تاکنون سهم استان 66 هزار واحد تعیین شده است، تصریح کرد: از این تعداد تاکنون 60 هزار واحد به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

این مسئول با اشاره به میزان تسهیلات واگذار شده در این زمینه، افزود: تاکنون 500 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای نوسازی واحدهای مسکونی استان واگذار شده است.

عزیزی با بیان اینکه علاوه بر این میزان اعتبار، آورده شخصی صاحبان مسکن روستایی نیز در اجرای این طرح هزینه شده است، گفت: از 60 هزار واحد مسکونی معرفی شده برای دریافت تسهیلات، عملیات اجرایی 47 هزار واحد به اتمام رسیده است.

وی گفت:‌ پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری ساخت 10 هزار واحد مسکن روستایی در قالب طرح نوسازی اماکن روستایی به اتمام برسد که در حال حاضر نوسازی 13 هزار واحد مسکن روستایی غیرمقاوم در دست اجرا است.

این مسئول افزود:‌ با بهره‌برداری از واحدهای در دست اجرا در مجموع واحدهای تکمیل‌شده در طرح نوسازی واحدهای روستایی به 57 هزار واحد می‌رسد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول