اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش تاکید کرد

برخورد با متکدیان سرگردان در شهرستان شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش بر برخورد با متکدیان سرگردان در این شهرستان تاکید کرد.

برخورد با متکدیان سرگردان در شهرستان شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان اظهار داشت: اغلب متکدیان موجود در سطح شهرستان شوش از اتباع خارجی غیرقانونی هستند که باید با آن‌ها برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه این افراد معمولا ناقل بیماری‌های خطرناکی هستند، تاکید کرد: همه این اتباع باید شناسایی و از خیابان‌های شهر شوش جمع‌آوری شوند.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوش افزود: نیروی انتظامی باید این افراد را از سطح شهر جمع‌آوری کند و به اردوگاه در نظر گرفته شده در اهواز تحویل دهد.

وی با اشاره به دیگر مشکلاتی که حضور این اتباع در سطح شهر ایجاد می‌کند، افزود: حضور متکدیان در سطح شهر شوش باعث شده تا منظر نازیبایی در مناطق مختلف شهر ایجاد شود.

*افت کیفیت محصول گندم

فرماندار شوش همچنین با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برداشت محصول گندم در این شهرستان افزود: در سال ‌جاری برای کمباین‌های برداشت کننده گندم در سطح شهرستان شوش کلاس‌های آموزشی به منظور کنترل افت محصول برگزار شده است و کمباین‌داران و کارشناسان ناظر در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند.

سعیدی‌نیا تاکید کرد: 23 گروه صحرایی کنترل افت محصول و تنظیم کمباین‌ها در سطح شهرستان تشکیل شده است که بر برداشت محصول گندم نظارت می‌کنند.

وی خاطر‌نشان کرد: برای سهولت کار در مراکز خرید تعیین شده در سطح شهرستان شوش، ماموران ناظر خرید گندم برای سیلوهای شوش تعیین شده است.

سعیدی‌نیا افزود: برداشت محصول گندم شهرستان شوش بیش از 40 روز به طول می‌انجامد و برای این کار بیش از 4 میلیون لیتر سوخت نیاز است.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول