اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با متلاشی شدن پاتوق مصرف شیشه

معتادان عتیقه‌باز در کاشان به دام پلیس افتادند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از متلاشی شدن پاتوق استعمال مواد مخدر در این شهرستان که به کشف عتیقه‌جات از این مکان منجر شد خبر داد.

معتادان عتیقه‌باز در کاشان به دام پلیس افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان کاشان، منوچهر صفایی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر راه‌اندازی پاتوق استعمال مواد‌ مخدر در منزل فردی به نام''ع ـ ک 42 ساله'' مراتب در دستور کار مأموران کلانتری 13 علوی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی و بازرسی، از منزل متهم مذکور موفق به شناسایی و دستگیری پنج نفر به اسامی''ع ـ ک 42 ساله''، '' ر ـ ق 22 ساله''،'' م ـ ح 21 ساله''،'' ر ـ ح 32 ساله'' و '' ب ـ ک 25 ساله'' که در حال استعمال مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه بودند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان یادآور شد: مأموران در بازرسی از منزل متهم  علاوه بر یافتن مقداری شیشه، عتیقه‌جات گرانبهایی از جمله یک عدد باروت‌دان دوره قاجاریه، دو عدد مجسمه سنگی کوچک، یک عدد مجسمه سنگی متوسط، هفت عدد النگو، یک عدد گردن‌بند، یک عدد جام، یک عدد نگین عقیق و یک عدد قاب سنگی کشف و ضبط کردند.

صفایی متذکر شد: براساس اعلام کارشناسان اداره میراث فرهنگی برخی از اجناس کشف شده از عتیقه‌جات بوده و دارای ارزش تاریخی است. 

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول