اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی انزلی خبر داد

استفاده از نگهبانان محله در بازار طلافروشان انزلی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی انزلی گفت: به‌زودی با هماهنگی صنف طلافروشان از نیروهای نگهبان محله در مسیر بازار طلافروشان استفاده می‌شود.

استفاده از نگهبانان محله در بازار طلافروشان انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رحیم شعبانی ظهر امروز در جمع صنف طلافروشان این شهرستان ایجاد امنیت را مستلزم هزینه دانست و اظهار کرد: ایجاد امنیت نیازمند مشارکت مردمی است.

وی، درباره اهمیت ارتقای امنیت در صنف طلافروشان بیان کرد: ایجاد امنیت به تمام توانایی‌های جامعه نیاز دارد و بدون مشارکت، امنیت در جامعه به خوبی به دست نمی‌آید.

این مسئول، ضریب هوشیاری و اجرای توصیه پلیسی از طرف صاحبان سرمایه را در ایجاد امنیت تاثیرگذار دانست و افزود: به دلیل برقراری نظم و امنیت مناسب، پلیس انزلی نیروهایی را در مسیر حوزه فعالیت طلا فروشان اختصاص داده است و انتظار می‌رود صنف طلافروشان با ضریب هوشیاری و اجرای توصیه‌های پلیسی امنیت خود را ارتقا دهند.

وی یادآور شد: به‌زودی با هماهنگی صنف طلافروشان از نیروهای نگهبان محله در مسیر بازار طلا فروشان استفاده می‌شود.

شعبانی، با ابراز رضایت از همکاری مجمع امور صنفی با پلیس، بیان کرد: در راستای برقراری امنیت، مجمع امور صنفی و اتحادیه‌ها خوب عمل می‌کنند و امیدواریم با جدی گرفتن توصیه‌های پلیسی و برطرف کردن نواقص موجود، امنیت واحدهای صنفی خود را بیش از پیش ارتقا دهند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول