اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی بیان کرد

نقش تاثیرگذار خیرین مدرسه‌ساز در تربیت نسل آگاه و بصیر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: خیرین مدرسه‌ساز نقش مستقیمی در تربیت نسل بصیر و آگاه دارند.

نقش تاثیرگذار خیرین مدرسه‌ساز در تربیت نسل آگاه و بصیر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی باقرزاده ظهر امروز در جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: شناسایی عظمت و جایگاه آموزش و پرورش و نقشی که این مجموعه در نظام جمهوری اسلامی دارد جایگاه رفیع مدرسه‌سازی را بیش‌ از گذشته روشن می‎سازد.

وی با بیان اینکه تأثیر اقدامات خیرین مدرسه‌ساز فراتر از حوزه علم و فرهنگ است، گفت: می‎‌توان مشارکت در ساخت مدرسه را زمینه ساز ارتقای بسیاری از شاخص‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، علمی و  دیگر حوزه‎ها قرار داد.

باقرزاده تصریح کرد: بی‌تردید خیرین مدرسه‌ساز انسا‌‎ن‌هایی فرهیخته هستند که در ساخت بنایی مقدس همکاری کرده که قطعه‌ای زمینی نیست بلکه مکانی بهشتی است که خداوند آن را به انسان‌ها هدیه کرده است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خاطرنشان کرد: موضوع مدرسه سازی با نگاه خیریه به یقین باید از جمله کارهای خداپسندانه محسوب شود و باید تلاش شود تا فرهنگ مدرسه سازی روز به روز گسترش بیشتری یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه ایرانیان را از دیرباز افرادی مشتاق فراگیری علم و دانش می‎شناسند، گفت: افراد خیر با یک اقدام جهادی و با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و خیرین مدرسه‌ساز در زمانی کوتاه می‌توانند نیازها را در این بخش برطرف کنند.

باقرزاده با اشاره به جایگاه خلیفه‌اللهی انسان، گفت: خلیفه خدا به‌عنوان جانشین خدا باید به امر آبادانی پرداخته تا در این مسیر علم و دانش به افراد آموزش داده شود، این اقدام خداپسندانه در پیش خداوند متعال جاودانه خواهد ماند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول