اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

اجرای 6 پروژه زیرساختی کشاورزی در منطقه آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اجرای 6 پروژه زیرساختی کشاورزی در منطقه آبپخش خبر داد.

اجرای 6 پروژه زیرساختی کشاورزی در منطقه آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در دومین نشست هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات باغداران منطقه آبپخش اظهار داشت: مسائل و مشکلاتی که مسئولان در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند باید با نیازهای آن مناطق تطابق و هماهنگی داشته باشد.

بخشدار آبپخش با اشاره به وجود 4000 بهره‌بردار باغی در آبپخش خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی حرفه باغداری در آبپخش و جمعیت بالای بهره‌برداران باغی در این بخش، توجه به نیازهای این قشر و تلاش برای رفع نیازهای ایشان از اهمیتی بالا برخوردار است و مسئولان آبپخش همواره به طور متحد در این راستا تلاش کرده‌اند.

خرم‌روز اذعان داشت: در آبپخش به طور کلی دو مجموعه شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر و جهاد کشاورزی بر رفع مشکلات و خواسته‌های باغداران به نحو مطلوب کوشیده‌اند و نتایج ارزشمندی در این زمینه شاهد بوده‌ایم که توسعه کانال‌های آبیاری یکی از مهم‌ترین این نتایج است.

وی از اجرای 6 پروژه زیرساختی کشاورزی در منطقه آبپخش خبر داد و اضافه کرد: در پروژه‌های عمرانی بخش آبپخش نیز به توسعه زیرساخت‌های کشاورزی توجهی خاص داشته‌ایم به طوری که 6 پروژه مهم و زیرساختی در حوزه کشاورزی با اعتبار هنگفت در این بخش اجرا شده و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و آبیاری را در منطقه آبپخش به دنبال داشته است.

این مسئول ادامه داد: دولت همواره به بخش کشاورزی توجهی خاص داشته و تلاش خود را برای توسعه و ارتقاء سطح کمی و کیفی کشاورزی به منظور ارتقاء سطح اقتصادی کشور و خودکفایی کشور در عرصه مواد غذایی به کار گرفته است و خدمات ارزشمندی را در سال‌های اخیر در این عرصه شاهد بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش با اشاره به نقش طرح‌های مهم ماندگار دولت در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی بیان داشت: طرح مهم ماندگار از اقدامات ارزشمند و مهمی است که دولت در سال پایانی عمر خویش به آن همت گمارده و اختصاص 57 میلیارد تومان به حوزه آب کشاورزی در استان بوشهر سبب ارائه خدمات ماندگار و ارزشمندی به کشاورزان می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول