اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد برگزار می‌شود

گردهمایی رزمندگان عملیات فتح خرمشهر در کاشان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان گفت: همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر گردهمایی رزمندگان عملیات فتح خرمشهر در کاشان برگزار می‌شود.

گردهمایی رزمندگان عملیات فتح خرمشهر در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان همزمان با سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر همه ساله سه عنوان ویژه‌برنامه در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل سپاه کاشان، گردهمایی رزمندگان عملیات فتح خرمشهر با همکاری بنیاد شهید در محل این نهاد همراه با تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات خرمشهر و نیز گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و رزمندگان عملیات فتح خرمشهر با بیان چگونگی عملیات بیت‌المقدس را به‌عنوان سه ویژه‌برنامه سپاه کاشان در سوم خردادماه اعلام کرد.

فرمانده سپاه کاشان در بخش دیگری از سخنانش، شهادت‌طلبی، ایثارگری، و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به‌خصوص در سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را از زیبایی‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: تاریخ دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران سرشار از رشادت‌ها و افتخارات بزرگ است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در سوم خرداد 61 با کمترین امکانات نظامی و در بدترین شرایط سیاسی با توکل به خدا، ایمان راسخ و تبعیت از فرمان حضرت امام خمینی(ره) تمام معادلات دشمن را به هم ریختند.

فرمانده سپاه کاشان ادامه داد: حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان از چنگال ارتش بعث نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقاومت جانانه رزمندگان اسلام است. 

نائینی یادآور شد: فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین، بیت‌المقدس به دلیل گستردگی عملیات و آزاد کردن بیش از پنج هزار و 400 کیلومتر مربع از خاک وطن از چنگال بعثی‌ها و همچنین به دلیل تعداد زیاد اسرا و کشته‌های دشمن و غنایم به‌دست آمده مانند ستاره‌ای در تاریخ دفاع مقدس ایران اسلامی می‌درخشد.

وی متذکر شد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس در اوج عزت و عظمت است. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول