اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبر داد

بهزیستی 1.5 میلیارد تومان در بخش مسکن معلولان هزینه کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در سال گذشته بهزیستی استان اصفهان 1.5 میلیارد تومان در بخش مسکن افراد زیر پوشش به ویژه معلولان هزینه کرده است.

بهزیستی 1.5 میلیارد تومان در بخش مسکن معلولان هزینه کرده است

محمود محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مسکن معلولان استان اصفهان اظهار داشت: بهزیستی استان اصفهان در بخش مسکن معلولان در شهرک‌های اطراف اصفهان در حال ساخت مسکن است و ساماندهی نزدیک به 3 هزار و 500 واحد از مسکن معلولان در اصفهان را جزو دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هزار و 250 مسکن به افراد زیر پوشش تحویل داده شده است، افزود: بهزیستی در بخش مسکن مهر و نیز تأمین بخشی از هزینه دخیل بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: برخی از افراد زیر پوشش در بخش مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند که علاوه بر کمک بهزیستی باید خود شخص نیز سهمی را به عنوان آورده داشته باشد.

وی با تاکید به اینکه بیشترین مشکل مسکن افراد زیر پوشش بهزیستی استان اصفهان سهم آورده است، ادامه داد: امید می‌رود در سال 91 خیّران و مدیران عالی به این سازمان کمک کنند تا در این سهم آورده مسکن وارد شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه رغبت ساخت مسکن در روستا را بیش از شهر و در این زمینه موفق‌تر عمل کرده‌ایم، اضافه کرد: مردم روستا به خانه‌دار شدن یکدیگر کمک می‌کنند و این در حالی است که فرد علاوه بر اینکه دارای مسکن می‌شود هویت خود را حفظ می‌کند.

وی بیان داشت: در سال گذشته 1.5 میلیارد تومان از سوی سازمان بهزیستی کمک به بخش مسکن شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه در هر نقطه اصفهان که انبوه‌سازی صورت گرفته، بهزیستی هم تقاضای مسکن کرده است، اضافه کرد: 12 نقطه در سطح استان اصفهان برای ساخت مسکن افراد زیر پوشش مشخص شده است.

وی افزود: در شهرهای بهارستان، شاهین‌شهر، قهجاورستان، اصفهانک، کاشان، آران و بیدگل، فولادشهر، خمینی‌شهر، نجف‌آباد و گلپایگان مسکن مهر در حال ساخت است.

محمدزاده در پاسخ به این سؤال که آیا مسکن این معلولان در محلی متفاوتی ساخته می‌شود، تاکید کرد: در راستای حفظ کرامت معلولان و نیز متقاضیان مسکن بهزیستی، مددجویان در کنار سایر متقاضیان مسکن صاحب خانه می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول