اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

فتح خرمشهر نتیجه پیروی از ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: سوم خرداد فتح بزرگی برای ملت ایران رخ داد که نتیجه وحدت و پیروی از ولایت فقیه بود.

فتح خرمشهر نتیجه پیروی از ولایت فقیه بود

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر ابراز داشت: فتح بزرگی که در سوم خرداد سال 61 رخ داد، به دلیل پیروی از ولایت فقیه و وحدت میان مردم بود.

وی افزود: مردم در هشت سال دفاع مقدس با همدلی با یکدیگر در راه دفاع از میهن خود تلاش کرده و اجازه ندادند دشمن بتواند ذره‌ای از خاک کشور را در اختیار بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر وعده الهی بود ابراز داشت: این وعده الهی با تلاش مردم و رهبری الهی امام خمینی(ره) تحقق پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: تجربه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده که هر گاه ملت ایران با یکدیگر همدلی پیدا کرده و برای اهداف خود یکپارچه مبارزه کردند، حتی در سخت‌ترین شرایط پیروز شدند.

ذاکری ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی دوران سختی برای ملت ایران بود و دشمن با تمام قدرت خود وارد عرصه‌ای شده بود که هیچ‌کس تصور نمی‌کرد کشورمان بتواند از این عرصه پیروز خارج شود اما ملت ایران به وعده‌های الهی ایمان داشته و می‌دانستند اگر در راه خدا پایداری کنند، خدا نیز به یاری آنها خواهد آمد.

وی افزود: امروز نیز فتح خرمشهر برای ما حاوی درس‌های بزرگی است و نشان می‌دهد اگر بخواهیم در برابر فشارهای دشمنان تسلیم نشویم باید وحدت و همدلی را حفظ کرده و زیر سایه ولایت فقیه حرکت کنیم.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم ابراز داشت: اگر ما از سوم خرداد درس بگیریم امروز نیز مانند دوران جنگ تمام منیت‌ها را کنار گذاشته و در راه عزت ملت ایران تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به بروز تحولات در تهدیدات پیش روی ملت ایران افزود: یک روز جهاد این ملت در ایستادگی نظامی در برابر ظالمان خلاصه می‌شد اما امروز این جهاد در عرصه اقتصادی خود را نشان داده است.

ذاکری ادامه داد: دشمن امروز از روزنه مسائل اقتصادی وارد شده و تلاش می‌کند ملت ایران را در برابر خواسته‌های خود تسلیم کند که راه غلبه بر این مشکل چیزی جز جهاد اقتصادی نیست.

وی خاطر نشان کرد: اگر ما از وقایع سوم خرداد سال 61 درس بگیریم می‌توانیم از این الگو برای پیروزی در تمام عرصه‌ها در برابر دشمن استفاده کنیم.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول