اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اداره‌کل کتابخانه‌های خراسان‌شمالی خبر داد

برگزاری مسابقات آنلاین کتابخوانی در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: کارشناس امور فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی گفت: 15 مسابقه آنلاین کتابخوانی و دو مسابقه مکتوب در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات آنلاین کتابخوانی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی، مهدی جنتی اظهار داشت: این مسابقات به منظور دستیابی به اهداف فرهنگی نهضت مطالعه مفید و در راستای ارتقا مطالعه مفید و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات افزود: زمان برگزاری مسابقات آنلاین از اول خرداد تا 31 خرداد و از طریق سایت www.booki.ir است.

جنتی گفت: همچنین زمان برگزاری مسابقات آنلاین ویژه ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره) از تاریخ دهم تا 31 خرداد خواهد بود.

وی با بیان اینکه منابع مسابقات در سال گذشته به تمام کتابخانه‌ها ارسال شده است، گفت: فایل منابع مزبور نیز از طریق شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای قابل استفاده خواهد بود.

کارشناس امور فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی بیان داشت: مسابقه کتاب‌خوانی از "وصیت‌نامه سیاسی- الهی حضرت امام خمینی(ره)" و "زندگی به سبک روح‌الله" به قلم علی‌اکبر سبزیان از انتشارات شمس‌الشمس علاوه بر شیوه آنلاین، به صورت مکتوب نیز برگزار می‌شود.

وی دیگر منابع در نظر گرفته شده برای این مسابقات را بدین شرح اعلام کرد: قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، وصیت‌نامه سیاسی-الهی حضرت امام خمینی(ره)، زندگی به سبک روح ا... نوشته  علی اکبر سبزیان، الشمس، داستان‌های شیرین (42 داستان از شهید بهشتی)، انقلاب‌های رنگی و انقلاب اسلامی ایران و درس‌هایی از امام از جمله کتاب‌هایی است که علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید آنان را مطالعه کنند.

جنتی همچنین مبانی و راهبردهای جهاد اقتصادی، قناعت و ساده زیستی، درباره‌ی طنز، بهشت خانواده، محمد پیامبری برای همیشه، جاهلیت مدرن، نگاهی گذرا به نهضت سالار شهیدان را از دیگر منابع این مسابقات عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: پرسشنامه شیوه مکتوب به کتابخانه‌های عمومی استان ارسال می‌شود، بنابراین امکان دریافت فرم‌های مسابقه مکتوب از کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد و در صورت نیاز به تعداد بیشتر، تکثیر می‌شود و در اختیار سایر مراکز فرهنگی قرار خواهد گرفت.

کارشناس امور فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی اظهار داشت: مهلت تحویل فرم‌های مسابقات مکتوب به کتابخانه‌های عمومی سطح استان نیز تا تاریخ 20 خرداد جاری است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول