اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان‌بیگی خبر داد

مجموعه ورزشی هلال احمر میزبان تمرینات صبا

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم از قطعی شدن انتقال صبا به قم و در نظر گرفتن مجموعه ورزشی هلال احمر برای انجام تمرینات این تیم در قم خبر داد.

مجموعه ورزشی هلال احمر میزبان تمرینات صبا

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: کار انتقال تیم فوتبال صبا به شهر قم نهایی شده است و با نظر مثبت استاندار قم به عنوان رئیس مجمع باشگاه ان‌شاءالله تمرینات صبا برای لیگ دوازدهم و لیگ قهرمانان آسیا در قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این خبری خوب و خوشحال‌کننده برای مردم و فوتبال دوستان قمی نیز خواهد بود که از این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌توانند تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

سرپرست باشگاه صبای قم ابراز داشت: برای انتقال تمرینات تیم فوتبال صبا به قم تمهیدات خوبی اندیشیده شده است و خوشبختانه با حمایت مسئولان استان زمین تمرین و همچنین استخر و سالن بدنسازی برای این تیم در نظر گرفته شد.

وی افزود: زمین چمن مجموعه ورزشی هلال احمر قم به منظور توسعه فعالیت‌های باشگاه و برگزاری تمرینات تیم فوتبال در اختیار باشگاه قرار گرفته است تا از سال جاری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تیم‌های فوتبال باشگاه صبای قم برطرف شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه صبای قم از اختصاص مجموعه ورزشی هلال احمر قم برای انجام برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم خبر داد و یادآور شد: برای این منظور در مزایده زمین هلال احمر شرکت کردیم که خوشبختانه قرارداد یک ساله‌ای هم با این مجموعه امضاء شده و در لیگ دوازدهم در اختیار تیم فوتبال صبای قم خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص حفظ بازیکنان کلیدی فصل قبل و جذب مهره‌های جدید برای تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: در شرایط فعلی بیش از 10 بازیکن صبا با این باشگاه دارای قرارداد هستند، ضمن اینکه تمدید قرارداد با بازیکنان مورد نظر و جذب چند بازیکن لیگ برتری و همچنین چند بازیکن جوان و آتیه‌دار لیگ دسته اول کشور با توجه به آغاز مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر با نظر سرمربی جدید تیم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به کادر فنی صبای قم در فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: بعد از جدایی عبدالله ویسی از تیم فوتبال صبای قم، باشگاه مذاکرات خود را با چند گزینه آغاز کرد که در نهایت حضور مجید جلالی به عنوان سرمربی تیم در لیگ دوازدهم قطعی شد و در جلسه نهایی که با این مربی با دانش خواهیم داشت، در خصوص چگونگی همکاری طرفین تصمیم‌گیری خواهد شد.

تیم فوتبال صبای قم در حالی مقدمات اولیه برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برنامه‌ریزی می‌کند که این تیم در فصل یازدهم لیگ برتر با مربیگری عبدالله ویسی موفق به کسب رتبه چهارم لیگ و راهیابی به جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا شد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول