اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش عشایر مهدیشهر تأکید شد

برقراری گشت کوچ عشایر در مهدیشهر برای تأمین امنیت احشام

خبرگزاری فارس: در همایش عشایر مهدیشهر تأکید شد که برقراری گشت کوچ عشایر در مهدیشهر برای تأمین امنیت احشام و کوچ‏روها انجام می‏شود.

برقراری گشت کوچ عشایر در مهدیشهر برای تأمین امنیت احشام

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در تیپ 12 قائم سمنان امشب در همایش عشایر مهدیشهر که در مسجد شیخ محمود استعلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ایثار میراث دینی و مذهبی ملت ماست و امتیاز ما نسبت به مردم جهان و دیگر فرهنگ‏ها در این است که پیشوایان مذهب ما،‌ نماد ایثار و ایثارگری بودند.

حجت‏الاسلام سیدابوالفضل راسخی گفت: نمونه اعلای ارزش‏های مشترک جهانی را می‏توان در سیره و حیات معصومین (ع) دید و برجستگی این خصلت‏های ارزشمند در زندگانی معصومین (ع) امتیازی برای جامعه مسلمانان به خصوص شیعیان است.

راسخی افزود: مقام معظم رهبری با نگاهی به حیات سراسر ایثار حضرت فاطمه زهرا (س) می‏فرماید که خدای متعال، زهرای اطهر این بنده برگزیده را آزمود؛ دستگاه خدای متعال،‌ دستگاه حساب و کتاب است؛ آنچه می‏بخشد، با حساب و کتاب می‏بخشد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در تیپ 12 قائم سمنان ادامه داد: خداوند گذشت و ایثار و معرفت و فدا شدن این بنده خاص را تنها در راه اهداف الهی می‏داند، از این رو او را مرکز فیوض خود قرار می‌دهد.

وی بیان داشت: ایثار از جمله ارزش‏های مشترک جهانی است که در اسلام و پیشوایان معصوم مکتب شیعه بیشتر و بارزتر دیده می‏شود و دشمن می‏کوشد تا این روحیه را در میان ملت ما تضعیف یا تحریف کند.

همچنین محمد نورانی، فرمانده بسیج عشایری مهدیشهر یکی از مهم‏ترین فعالیت بسیجیان عشایر را گشت کوچ عشایر از قشلاق به ییلاق دانست و گفت: برای جلوگیری از سرقت اموال عشایر و تأمین امنیت، این گشت‏ها توسط بسیج اجرا می‏شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول