اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری معاونت علمی فناوری رئیس ‌جمهور تاکید کرد

لزوم استفاده از توان آزمایشگاه مرجع شهرک فناوری مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری معاونت علمی فناوری رئیس‌ جمهور بر لزوم استفاده از توانمندی‌های علمی و تحقیقاتی آزمایشگاه مرجع شهرک فناوری مشهد تاکید کرد.

لزوم استفاده از توان آزمایشگاه مرجع شهرک فناوری مشهد

به گزارش خبر گزاری فارس از مشهد، سیدمحمد صاحبکارخراسانی صبح امروز در بازدید از شهرک فناوری مشهد مستقر در مرکز خدمات فناوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال‌شرق کشور به عنوان حلقه ارتباطی صنعت و دانشگاه عمل می‌کند.

مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری معاونت علمی فناوری رئیس‌ جمهور ضمن ابراز خرسندی نسبت به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک فناوری و آزمایشگاه مرجع گفت: باید از توانمندی‌های علمی و تحقیقاتی آزمایشگاه مرجع در سطح گسترده کشوری استفاده شود.

وی ادامه داد: امکان دسترسی واحدهای صنعتی به مراکز مورد نیاز از جمله تحقیقاتی، آزمایشگا‌ه‌ها، متخصصان، و مشاوران را تسهیل و بدین‌وسیله شکل‌گیری و انتقال فناوری‌های پیشرفته به صنعت غذایی کشور را بهبود بخشیده است.

صاحبکارخراسانی تصریح کرد: شهرک فناوری از دستاوردهای خوبی در تمام زمینه‌های صنعتی برخوردار بوده و سبب ارتقای صنعت غذایی کشور برای رقابت در بازارهای بین‌المللی، ورود به سازمان تجارت جهانی و تبدیل این منطقه به قطب صادرکننده مواد غذایی با ارزش افزوده بالا است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی نیز در ادامه این دیدار به معرفی فعالیت‌های این شهرک پرداخت و گفت: شهرک فناوری با بهره‌گیری از مشاوران خبره دانشگاهی و صنعتی قابلیت حمایت از مدیران صنایع غذایی کشور را با ارائه مشاوره تخصصی به صورت رایگان داراست.

مسعود مهدی‌زاده اظهار داشت: ارتقای قابلیت‌های تکنولوژیک در صنایع غذایی، بهبود توان رقابتی صنایع غذایی در بازارهای جهانی، شکل‌گیری قابلیت‌های بیوتکنولوژیکی و بکارگیری آن در صنایع غذایی استان، احیای مجدد موقعیت استثنایی گذشته در صنایع غذایی و تضمین و تثبیت آینده این صنعت با استفاده بهینه از امکانات به وجود آمده و متمرکز کردن توانمندی‌ها در این صنعت از اهداف و فعالیت‌های مهم شهرک فناوری به شمار می‌آید.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول