اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان خبر داد

افزایش 400 درصدی مشارکت در انتخابات هلال‌احمر سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: مشارکت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در سومین دوره انتخابات جمعیت هلال‌احمر این استان نسبت به دوره دوم، بیش از 400 درصد افزایش یافت.

افزایش 400 درصدی مشارکت در انتخابات هلال‌احمر سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدکاظم امیدیان ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سومین دوره انتخابات جمعیت هلال احمر استان سمنان، 34 هزار و 230 نفر واجد شرایط بودند که 11 هزار و 451 نفر در انتخابات شرکت کردند و شاهد مشارکت 34 درصدی اعضا بودیم.

وی افزود: در دومین دوره انتخابات این جمعیت که در سال 87 برگزار شد، 25 هزار و 163 نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد، 2 هزار و 589 نفر در انتخابات شرکت کردند.

امیدیان اظهار داشت: پس از رسیدگی به شکایات، نتایج نهایی انتخابات هم مشخص شد و اعضای منتخب شورای اجرایی این جمعیت در شهرستان‏ها معرفی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: بدین ترتیب در سمنان، عباس و نیره قادری‏، عباس دانایی و همت هادیان به عنوان اعضا و امیرحسین سلاخ به عنوان بازرس انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در گرمسار داریوش امیری، محمدعلی طاهری‏، احمد جعفری و حسام تنگ‏روی به عنوان عضو اصلی و علی حیدریان به عنوان بازرس و در شاهرود، محسن مزجی، سمیه مرتضی، الهام خدابخش و اسماعیل جلالی به عنوان عضو و احمد نجاری به عنوان بازرس معرفی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: در مهدیشهر حسین عرب، سیدمحمد شاه‏میری، سیدفاطمه طباطبایی و علی خداداد به عنوان عضوهای اصلی و گل‏ابراهیم رضائیان به عنوان بازرس انتخاب شدند.

امیدیان اظهار کرد: در دامغان زهرا عبادی، حسام خلیل‏نژادی، حسین امیرعبداللهیان و محمد حسن‏بیگی به عنوان عضو اصلی و سیدروح‏الله دیباج به عنوان بازرس انتخاب شدند.

وی ‏خاطرنشان کرد: نمایندگان مجامع شهرستان‏ها در صورت تمایل می‏توانند برای نامزدی هیئت مدیره و بازرسی مجمع استان سمنان از پنجم تا نهم خرداد ماه ثبت‌نام کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان یادآور شد: انتخابات مجمع استانی هم‌زمان با سراسر کشور، اول تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول