اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پارک فن‌آموز استان زنجان:

هدف از احداث پارک فن‌آموز ایجاد انگیزش در دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: مدیر پارک فن‌آموز استان زنجان گفت: هدف از احداث پارک فن‌‌آموز ایجاد انگیزش در دانش‌آموزان است.

هدف از احداث پارک فن‌آموز ایجاد انگیزش در دانش‌آموزان است

محمد تفرشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پارک فن‌‌‌‌آموز برای کاوش و تحقیق مسائل علمی توسط دانش‌آموزان ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: انجام کارهای علمی به صورت عملی کمک شایانی به آشنایی دانش‌آموزان با مسائل علمی می‌کند.

مدیر پارک فن‌آموز استان زنجان با اشاره به اینکه پارک‌ فن‌آموز یک مرکز علمی، تفریحی و فرهنگی است که ویژه دانش‌آموزان ساخته شده است، افزود: این مرکز قابل استفاده برای خانواده‌های دانش‌آموزان نیز است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف احداث پارک فن‌‌آموز ایجاد انگیزش در بین دانش‌آموزان است، افزود: کار کردن دانش‌آموز با تجهیزات علمی که در این پارک گنجانده شده است، سبب آشنایی دانش‌آموز با مسائل علمی و همچنین یادگیری بهتر مطالب و دروس علمی می‌شود.

تفرشی با اشاره به اینکه در پارک فن‌آموز دانش‌آموزان، بسیاری از قوانین فیزیک را تجربه می‌کنند، اضافه کرد: در این پارک محدودیتی برای فعالیت دانش‌آموزان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: پارک فن‌آموز دارای هفت سالن مجزا است و امکانات لازم به منظور فعالیت دانش‌آموزان در این پارک فراهم شده است.

مدیر پارک فن‌آموز استان زنجان همچنین با اشاره به مصالح به کار رفته در این پارک افزود: برای حمایت تولید از کار و سرمایه ایرانی همه مصالح و تجهیزاتی که در پارک فن‌‌آموز به کار رفته است از تولیدات داخلی است.

لازم به ذکر است، پارک فن‌آموز به تازگی در استان زنجان افتتاح شده و برای فعالیت‌های علمی دانش‌آموزان در رشته فیزیک راه‌اندازی شده است.

برای ساخت پارک فن‌آموز قریب به یک میلیارد تومان هزینه شده است و به گفته استاندار زنجان در صورتی که فعالیت این پارک و کاوش‌های علمی آن در حد مطلوب باشد، پارک فن‌آموز شماره دو نیز احداث می‌شود.

گفتنی است، پارک فن‌آموز زنجان در مرکز شهر زنجان واقع شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول