اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات اختصاصی بخش کشاورزی

91 میلیارد تومان به توسعه کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: از محل اعتبارات اختصاصی بخش کشاورزی، 91 میلیارد تومان به توسعه کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

91 میلیارد تومان به توسعه کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه عصر امروز در جلسه کارگروه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: زیربخش‌های کشاورزی دارای ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال در کوتاه مدت به شمار می‌روند.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در راستای نامگذاری و عمل به فرمان نوروزی رهبری توسعه این بخش از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به تولید ملی و سرمایه‌گذاری است.

این مسئول اجرایی در شهرستان بویراحمد اهم اهداف کارگروه کشاورزی را تسهیل و هموارسازی فعالیت‌ها و طرح‌ها در زمینه بخش کشاورزی، تامین اعتبارات لازم و هماهنگی در خصوص تامین زیرساخت‌های آب، برق، گاز و مخابرات دانست و گفت: این طرح‌ها شامل طرح‌های گلخانه‌ای، باغداری، آبخیزداری و سایر فعالیت‌های دیگر است.

الفونه تشکیل این کارگروه را از مصوبات دولت دانست و تصریح کرد: مصوبات این کارگروه به عنوان مصوبات هیئت دولت منظور می‌شود و قدرت اجرایی دارد که امید است با تعامل و همکاری دستگاه‌های عضو کارگروه شاهد تحقق هر چه بیشتر این طرح مهم دولت در شهرستان بویراحمد باشیم.

وی در ادامه گفت: مبلغ 91 میلیارد تومان از کل اعتبارات اختصاصی توسعه بخش کشاورزی در کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده که به افراد متقاضی اشتغال در بخش کشاورزی به صورت تسهیلات با سود حداکثر هفت درصد پرداخت خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: افراد متقاضی باید طرح‌های خود را به جهاد کشاورزی شهرستان تحویل دهند و در صورتی که هزینه طرح کمتر از 30 میلیون تومان باشد پس از ثبت نام در سامانه اداره کار و ارجاع به جهاد کشاورزی شهرستان، بررسی و تصویب و در صورتی که بالاتر از میزان باشد در کارگروه استانی مطرح و بررسی می‌شود.

رئیس کارگروه بخش کشاورزی شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 477 نفر در شهرستان بویراحمد در سامانه اداره کار ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 20 پرونده بررسی و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول