اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران عنوان کرد

اختصاص 24 میلیارد ریال برای طرح‌ هادی روستایی در گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: از یک‌سال گذشته تاکنون برای اجرای طرح‌ هادی روستاهای گچساران اعتباری افزون بر 24 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

اختصاص 24 میلیارد ریال برای طرح‌ هادی روستایی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده عصر سه‌شنبه در نشست با دهیاران بخش مرکزی گچساران که با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار شد، اظهار کرد: سوم خرداد و شکست دشمنان متجاوز ایران، بهترین پاسخ به تجاوزگران تاریخ بود و این روز درس عبرتی برای همه دشمنان ایران اسلامی شد.

* قدرت الهی رزمندگان عامل پیروزی آنان در جنگ بود

فرماندار گچساران بیان کرد: سوم خرداد به همه متجاوزان دنیا نشان داد که داشتن تجهیزات و قدرت نظامی برگ برنده برای پیروزی در جنگ‌ نیست و رزمندگان ایران اسلامی با سلاح ایمان توانستند در برابر دشمن ایستادگی کرده و او را شکست دهند.

علیزاده قدرت الهی رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس را عامل پیروزی بر دشمنان متجاوز دانست و بر حفظ و رهروی از آرمان‌های شهیدان و امام شهیدان تأکید کرد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به نقاط مختلف کشور و به ویژه به روستاها تصریح کرد: روستاهای ما به واسطه داشتن علم و آگاهی مردم روستا در مقایسه با دوران قبل از انقلاب و روستاهای حکومت‌های دیگر تفاوت دارند.

علیزاده با اشاره به رشد علم‌آموزی و کسب مقام‌های برتر توسط روستائیان، وجود نیروی انسانی آگاه و مصمم در بازسازی روستاها را عامل مهم توسعه روستاها دانست.

این مسئول در گچساران افزود: برخورداری و پیشرفت در روستاها باید به سطوح بالاتر برسد تا زمینه ایجاد و افزایش مهاجرت معکوس در روستاها فراهم شود.

علیزاده بهره‌گیری از همت جمعی روستائیان و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های روستاها در کنار اختصاص اعتبارات به روستاها را برای دستیابی به توسعه و پیشرفت روستایی مهم و ضروری عنوان کرد.

وی یادآور شد: بسیاری از مشکلات روستاها مانند پاکسازی، تعمیرات و بازسازی فضای روستا از طریق روستائیان و کمک، همیاری و مشارکت آنها برطرف می‌شود و دهیاران باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

* اعتبار اختصاص‌یافته به روستاهای گچساران به اندازه 10 سال گذشته است

فرماندار گچساران با اشاره به افزایش اعتبارات برای توسعه روستاها در این شهرستان خاطرنشان کرد: در اعتبارات سال 90 افزون بر 24 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌ هادی روستاهای گچساران در نظر گرفته شد.

علیزاده با بیان اینکه حدود 50 درصد اعتبارات گچساران در سال 90 برای توسعه و خدمات‌رسانی به روستاها اختصاص یافت، ادامه داد: میزان اعتبارات اختصاص‌یافته و هزینه‌شده برای روستاهای گچساران در سال اخیر به اندازه اعتبارات 10 سال گذشته بوده که نقش مهمی در توسعه روستاها داشت.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ویژه برای اتمام ساماندهی گلزارهای شهدای گچساران در اعتبارات 91 گچساران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ساماندهی گلزارهای شهدای گچساران تا پایان سال 91 به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول