اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهرداری منطقه 20

معابر منتهی به امامزاده شعیب پاکسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: به منظور تسهیل در تردد زائران، خاک و نخاله‌های معابر منتهی به امامزاده شعیب از سوی شهرداری منطقه 20 جمع‌آوری شد.

معابر منتهی به امامزاده شعیب پاکسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به منظور تسهیل در تردد زائران، خاک و نخاله‌های معابر منتهی به امامزاده شعیب از سوی شهرداری منطقه 20 جمع‌آوری شد.

شهردار ناحیه 6 شهرری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط عنوان کرد: به منظور تسهیل در تردد زائران خاک و نخاله‌های معابر منتهی به امامزاده شعیب به همت اداره خدمات شهری این ناحیه جمع‌آوری شد.

یحیی رنجبران با اشاره به جمع‌آوری 100 تن خاک و نخاله توسط 12 دستگاه کامیون خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در تردد زائران و شهروندان ساکن در آن محل، معابر مورد اشاره با 200 تن تراشه آسفالت تسطیح شد.

وی در ادامه به بهسازی فضای سبز رفیوژ میانی جاده قم نیز اشاره کرد و یادآور شد: واکاری 100 اصله توت کاکوزا و بهسازی 4 هزار و 800 مترمربع فضای سبز از دیگر اقدامات این ناحیه بوده که با توجه به فرارسیدن ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) انجام شده است.

رنجبران با اشاره به اینکه بافت این ناحیه بیشتر کشاورزی و روستایی است، افزود: ناحیه 6 شهرداری منطقه 20 شامل محله‌های امین‌آباد، تقی‌آباد، عباس‌آباد، نظامی و فیروزآباد است و در بخش حریم این منطقه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول