اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم خبر داد

استخدام 1500 نفر در ادارات قم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم سهمیه استخدامی اختصاص داده شده به قم در سال جاری را 1500 نفر اعلام کرد.

استخدام 1500 نفر در ادارات قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن محرری پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران استان قم با آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان قم در بخش‌های مختلف اظهار داشت: استانداری یک دستگاه حاکمیتی و نظارتی است و با توجه به وظایف مشخص شده در کنار همه فعالیت‌ها نسبت به مقوله نظارت نیز توجه لازم را داریم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت دستگاه‌های اجرایی با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: با دقت تمام عملکرد همه ادارات ارزیابی شده و دستگاه‌های موفق و برتر در هر سال به مردم معرفی می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم با اشاره به اهمیت توجه به مسئله سلامت اداری و قانون مداری در همه دستگاه‌های اجرایی استان قم تاکید کرد: عملکرد همه مدیران دستگاه‌ها به صورت جداگانه ارزیابی شده و نمره استانی و ملی به آنها داده می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر مدیر دستگاه‌هایی در ارزیابی‌های انجام شده در بخش‌های مختلف نمره پایینی کسب کند به تدریج از مسئولیت حذف خواهد شد.

محرری با تاکید بر توجه به نظر مردم در خصوص وضعیت خدمت رسانی در دستگاه‌ها تاکید کرد: نظر مردم درباره ادارات نیز اخذ شده و در ارزیابی‌ عملکرد دستگاه‌ها ملاک عمل قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طی 10 سال گذشته روند رضایت مردم و اعتمادسازی دستگاه‌ها در استان قم خوب بوده است، خاطرنشان کرد: در تمام طول سال بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از سوی استاندار، معاونین و دیگر سازمان‌های نظارتی با جدیت انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم با اشاره به اینکه استان قم به لحاظ سلامت اداری جزو استان‌های موفق در سطح کشور بوده است، گفت: ارتباط مردم با مسئولان نیز در استان قم مطلوب است و ملاقات‌های مردمی به صورت منظم در همه ادارات برگزار شده و استاندار قم و معاونین وی نیز نسبت به ملاقات‌های مردمی توجه لازم را دارند.

وی با اشاره به بازدید استاندار قم و معاونان از بخش‌ها، روستاها و نقاط محروم تاکید کرد: توجه به نقاط محروم از جمله رویکردهای استانداری قم بوده است و بازدیدهای متعددی از نقاط محروم انجام شده و برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز برای حل مشکلات صورت گرفته است.

محرری با اشاره به دیدار با 700 خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سال گذشته افزود: به شکایات مردمی توسط استانداری رسیدگی می‌شود در سال 51 هزار تماس مردمی و 46 هزار نامه داریم و هر روز به مشکلات مطرح شده از سوی مردم رسیدگی می‌شود.

وی گفت: در زمینه آموزش‌های فرهنگی مدیران در سال گذشته 10 دوره آموزش فرهنگی و عقیدتی برگزار شده و درس اخلاق مدیران هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم با اشاره به برگزاری 140 دوره آموزشی ویژه کارمندان در سال گذشته خاطرنشان کرد: قم در سطح کشور رتبه برتر را در زمینه توجه به اقامه نماز در سطح مدارس و دانشگاه‌ها کسب کرده است.

وی با اشاره به فراهم شدن ظرفیت‌های استخدام در دستگاه‌ها بیان داشت: با توجه به نظر دولت در استان قم هزار و 500 نفر در بخش‌های مختلف دولتی استخدام شده و به اشتغال فارغ التحصیلان نیز توجه لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول