اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر الوند:

الحاق بحرین انحراف ذهن‌ها برای ادامه شیعه‌کشی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه الوند گفت: هدف از الحاق بحرین به عربستان تنها یک جنگ روانی از طرف استکبار است و ذهن مردم را منحرف کرده تا به اقدام شیعه‌کشی در افغانستان و عراق ادامه دهند.

الحاق بحرین انحراف ذهن‌ها برای ادامه شیعه‌کشی است

حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: ملت غیور و بصیر ایران اسلامی با وحدت و همدلی در برابر تمام تلاش‌ها و اهداف ضد بشری استکبار جهانی مقاومت و پایداری می‌کند.

وی اضافه کرد: بنابر سفارش دین مبین اسلام و ائمه اطهار، مسلمانان وظیفه دارند تا در برابر ناعدالتی‌ها و گستاخی‌های کفار و ستمگران ایستادگی کرده و از اعتقادات و حقوق خود دفاع کنند.

امام جمعه شهر الوند با بیان اینکه موج عظیم و حیرت‌انگیز اسلام‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم جوامع اسلامی امروز سبب ایجاد هراس و وحشت شدید سران استکبار شده است، بیان کرد: قدرت اسلام برترین قدرتی است که تا‌کنون توانسته است تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های کفار را نابود کرده و از بین ببرد.

عادل‌‌پور با اشاره به اینکه موج خشم ملت‌ها و جوامع غربی امروز کشور‌ها و دولت‌های اروپایی را در پرتگاه سقوط و نابودی قرار داده است، اضافه کرد: تمام انسان‌ها موظفند تا برای رهایی از جبر و زور ستمگران و پادشاهان برای دستیابی به آزادی و استقلال تلاش مضاعف کنند.

وی با بیان اینکه طرح الحاق بحرین به کشور عربستان صوری و غیرحقیقی است، عنوان کرد: هدف استکبار جهانی و آل سعود از اجرای نقشه و توطئه شوم متصل کردن بحرین به عربستان، تکرار قصه تلخ شیعه‌‌کشی در عراق و افغانستان است که با بهانه قرار دادن یک مسئله انحرافی است که دستانشان را به خون هزاران شیعه آلوده می‌کنند.

عادل‌پور تأکید کرد: ملت مظلوم و بی‌دفاع بحرین قطعا با مقاومت و پافشاری بر خواسته‌های خود سبب انحطاط و ریشه‌کنی حاکم جبار بحرین شده و در نهایت به پیروزی و عزت واقعی دست پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: وعده خداوند متعال همیشه به حق بوده و مسلمانان در صورت جهاد در راه خدا می‌توانند به سعادت و عزت جاودانه برسند.

امام جمعه شهر الوند با قدر‌دانی از حضور حد‌اکثری و وحدت آفرین مردم در دوره‌های اول و دوم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همبستگی و مشارکت همیشگی مردم، زمینه‌ساز پیشرفت و اقتدار روز‌افزون نظام‌اسلامی بوده است.

عادل‌پور ادامه داد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران همواره با اطاعت کامل از ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل(ره) در برابر آنان ایستادگی کرده و از حقوق خود پاسداری می‌کنند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول