اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور خبر داد

ارتقای وام مسکن مهر خوزستانی‌ها به 30 میلیون تومان/ وزیر نفت وزیر معین دولت در خرمشهر

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور از ارتقای وام مسکن مهر خوزستانی‌ها از 25 به 30میلیون تومان خبر داد.

ارتقای وام مسکن مهر خوزستانی‌ها به 30 میلیون تومان/ وزیر نفت وزیر معین دولت در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدرضا رحیمی ظهر امروز در سومین روز از نخستین کنگره ملی سرداران و امیران شهید و شهدای خرمشهر که در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند با حضور سران و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، اظهار کرد: دولت مصمم است در ماه‌های باقی‌مانده از دولت دهم همه تعهدات خود را در قبال مردم استان خوزستان به ویژه خرمشهر عملی کند و در این راستا وزیر نفت به ‌عنوان وزیر معین دولت مسئولیت یافته است کارها و امور خرمشهر را پیگیری کند.

وی همچنین از ارتقای وام 25 میلیون تومانی دولت در طرح مسکن مهر برای مردم استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: به پاس دلاورمردی‌های مردم این استان به‌ ویژه مردم خرمشهر تلاش خواهیم کرد؛ وام 25 میلیون تومانی مسکن مهر که از سوی دولت ارائه می‌شود، برای مردم این استان به 30 میلیون تومان ارتقا یابد.

معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: قدرت‌های سلطه‌گر و ایادی دست نشانده آنان باید ضمن عبرت گرفتن از تاریخ به این نکته توجه کنند که همان‌طور که در طولانی‌ترین جنگ تحمیل شده به این ملت نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور ما را جدا کنند، در آینده هم نخواهند توانست تعرضی به این آب و خاک کنند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای خرمشهر فرصت مناسبی است تا در سی‌امین سالگرد حماسه فتح خرمشهر بار دیگر اقدامات انجام شده در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مورد بازبینی قرار گرفته و برای انتقال پیام فداکاری‌ها و جانبازی‌های رزمندگان اسلام به نسل‌های آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت گیرد.

رحیمی اضافه کرد: خرمشهر به‌ عنوان نماد مقاومت کشور شناخته شده و لازم است بیش از پیش به این شهر مقدس و مردم فداکار آن خدمات ارائه شود.

وی در پایان گفت: تاکنون کارهای عمرانی قابل توجهی در این منطقه انجام شده که هنوز کافی نیست و دولت اهتمام دارد بیش از پیش به مردم این منطقه خدمت‌رسانی کند.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول