اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

در مجازات باندی که دستگیر شده اصلاً درنگ نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در مجازات این باندی که دستگیر شده اصلاً درنگ نداریم و سعی می‌کنیم در نخستین فرصت حکم این افراد را صادر ‌کنیم.

در مجازات باندی که دستگیر شده اصلاً درنگ نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای طرح امنیت اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مواد مخدر مقوله‌ای است که زندگی‌ها را متلاشی می‌کند، علاقه و صمیمیت بین زن و شوهر را کاهش می‌دهد و در نهایت یک نوع بی‌تفاوتی و بی‌مسئولیتی برای مرد در زندگی به وجود می‌آورد. 

وی افزود: برخورد با این گروه‌ها به لحاظ اینکه منابع فساد و آلودگی جمع شدند برای ما خوشحال کننده است اما نگران و ناراحت هستیم که چرا جوانان ما به این وضعیت و سمت و سو کشیده شدند. ‌

توکلی با توصیه و تأکید به خانواده‌ها در مراقبت بیشتر از فرزندان خود عنوان کرد: خانواده‌ها نباید به فرزندانشان اعتماد کامل ‌داشته باشند و رفتارها ‌و دوستان فرزندان خود را حتماً زیر نظر بگیرند. 

وی با اشاره به اینکه ادارات متعددی می‌توانند در جلوگیری از توزیع و مصرف مواد مخدر ‌نقش داشته باشند، تصریح کرد: آموزش و پرورش، بهزیستی، روحانیان، ارشاد و به ویژه صدا و سیما اگر بتوانند به همراه سایر نشریات و مطبوعات واقعیت‌ها را منتقل کنند و اصرار بر نگفتن بعضی از موارد نداشته باشند، می‌توانیم جنبه پیشگیری‌ها را تقویت کنیم. 

توکلی با بیان اینکه از قانون و مجازات به عنوان حربه آخر باید استفاده کنیم، افزود: در مجازات این باندی که دستگیر شده اصلا درنگ نداریم و سعی می‌کنیم در نخستین فرصت حکم این افراد را صادر ‌کنیم، در حال حاضر طبق قانون 30 گرم شیشه ‌حکم اعدام دارد.   

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول