اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری تاکسیرانی ساری

خبرگزای فارس: در سالروز آزادسازی خرمشهر، عملیات اجرایی جایگاه سی ان جی و ساختمان اداری سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری تاکسیرانی ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمال باقری عضو شورای شهر ساری بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اداری و جایگاه "سی ان جی" ویژه تاکسی‌داران شهرستان ساری با بیان اینکه همه مسئولان امور شهری برای توسعه مرکز مازندران گام بر می‌دارند، اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی خدمات شایسته‌ای را در شهر ساری ارائه می‌دهد که ضرورت دارد برای این خدمات‌رسانان بی‌منت، تسهیلات لازم برای سوخت‌گیری خودروهای آنان فراهم شود.

وی به زحمات غیرقابل انکار رانندگان تاکسی در حمل و نقل درون شهری اشاره کرد و یادآور شد: رانندگان تاکسی در خط مقدم خدمات‌رسانی به شهروندان فعالیت می‌کنند که ضرورت دارد برای رفع مشکلات این اقشار که رفع ترافیک درون شهری است فعالیتی انجام شود.

این مسئول به اندیشه کار در مسئولان سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری اشاره کرد و بیان داشت: رفتار و افکار نویی در سازمان تاکسیرانی حاکم شده است و باید برای توسعه شهری استفاده شود.

این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه خدمات‌رسانی مسئولان امور شهری در مرکز مازندران به حالت ایده‌آل درنیامده است، خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی در خدمات‌رسانی به ویژه حمل و نقل عمومی درون شهری وجود دارد که با همکاری راهنمایی و رانندگی، تاکسیرانی، شهرداری و متولیان امر و شهروندان قابل حل است.

باقری خدمات‌رسانی در شهر ساری را محصول خرد جمعی دانست و بیان داشت: محصول کار جمعی بازخورد مثبت دارد و موجب فعال شدن خدمات رفاهی شهر از سوی متولیان امور شهری می‌شود.

عضو کمیسیون نظارت و بهداشت شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر خدمات‌رسانی خوبی از حیث ایجاد پروژه‌های عمرانی در شهر ساری صورت گرفته است، بیان داشت: بینش و نگرش ما باید مثبت باشد هیچ کار انجام شده‌ای بدون اشکال نیست، این تلاش‌ها برای تسهیل در خدمات رفاهی شهروندان ساروی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پیروزی رزمندگان اسلام و آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: آزادسازی خرمشهر کار خدایی بود و این دستاورد بزرگ حماسه دفاع مقدس را در سطح جهان برجسته کرد.

باقری یاد و خاطر شهدای عملیات بیت‌المقدس را گرامی داشت و گفت: شهید نوبخت و غلامرضا باقری شهدای ساروی هستند که در روز آزادسازی خرمشهر به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول