اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی همدان:

فرهنگ شهادت عامل ترویج دین مبین اسلام است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی همدان تنها راه ترویج دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی را در ترویج فرهنگ شهادت دانست.

فرهنگ شهادت عامل ترویج دین مبین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، مهدی معصوم‌بیگی عصر امروز چهارشنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان حسین عزیزان و اروجعلی شکری از شهدای نیروی انتظامی بهار اظهار داشت: شهدا افرادی نمونه و الگو هستند که با حرکت در مسیر الهی راه خود را انتخاب کرده و عاشقانه و خالصانه به دیدار معبود پر گشوده‌اند.

وی گفت: مادران جایگاه والا و عظیمی دارند که تربیت فرزندان صالح، نمونه بارز ارزش و اهمیت به شخصیت وجودی مادران و خواهران در جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان افزود: شهدا باعث ترویج آرمان‌های انقلاب در بین نسل جدید خواهد بود که این مهم در صورت توجه به منویات آنها عملی خواهد شد.

وی شهادت را یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام خواند و ابراز داشت: امروز فرهنگ شهادت باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد.

معصوم‌بیگی افزود: انقلاب اسلامی با شهادت پیروز شده و با شهادت پیش رفته و با شهادت دستاوردهای آن در سطح جهان گسترش یافته است.

وی در پایان تنها راه ترویج دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی را در ترویج فرهنگ شهادت دانست و ابراز داشت: تکریم شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگی قرار دادن در همه عرصه‌های زندگی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول