اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان بوشهر:

استخر ویژه بانوان در برازجان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استخر ویژه بانوان در برازجان احداث می‌شود.

استخر ویژه بانوان در برازجان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان رضا جمشیدی صبح امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی حجاب برازجان اظهار داشت: توسعه و گسترش ورزش در تمام شهرها و روستاها در سطح استان با کیفیت و شتاب مطلوبی انجام شده و در چند سال اخیر شاهد پیشرفت خوبی در افزایش سرانه ورزشی هستیم.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند، جوانان را از مسیر مستقیم منحرف کنند و برای مقابله با این ترفند دشمن، باید جوانان را به ورزش بکشانیم و سالن‌های ورزشی و استادیوم‌ها را مملو از جوانان علاقمند به ورزش کنیم.

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان بوشهر خاطر نشان کرد: سالن ورزشی حجاب از محل اعتبارات مدیریت بحران استان احداث شده و علاوه بر امکانات ورزشی، مکانی ارزشمند در زمان حوادث نیز است و در زمان بحران می‌تواند به عنوان مرکزی برای اسکان اضطراری استفاده شود. 

جمشیدی تصریح کرد: سالن حجاب در زمینی به مساحت بیش از یک‌هزار مترمربع احداث شده و ساختمان اداری نیز در دو طبقه با زیربنای 355 مترمربع با کفپوش هشت میلی به بهره‌برداری رسیده است.

وی از اعتبار 4.3 میلیارد ریالی این سالن خبر داد و گفت: از ورزشکاران دشتستانی به ویژه در حوزه بانوان طی چند سال اخیر افتخارات خوبی حاصل شده که انتظار داریم در سال جاری و با توجه به فضای مطلوب ورزشی، شاهد رشد بیش از پیش ورزش باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از احداث هفت پروژه جدید ورزشی در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: اجرای هفت پروژه ورزشی جدید در دشتستان آغاز شده که انتظار داریم در کمترین زمان ممکن شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

جمشیدی از احداث استخر ویژه بانوان در برازجان خبر داد و بیان کرد: عملیات احداث استخر ویژه بانوان در برازجان به زودی آغاز خواهد شد که گام بزرگی در توسعه ورزش بانوان در شهرستان دشتستان است.

وی افزود: استاندار ورزش‌دوست بوشهر همواره در اجرای طرح‌های بزرگ ورزشی و حمایت از باشگاه‌ها همکاری و تعامل مطلوبی داشته و لازم است از ایشان تقدیر شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول