اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد:

بروز ناهنجاری در دانشگاه‌ها به سبب نبود الگوی مناسب است

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: نبود یک الگوی مناسب از مهم‌ترین عللی است که سبب بروز ناهنجاری در جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی می‌شود.

بروز ناهنجاری در دانشگاه‌ها به سبب نبود الگوی مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علیرضا مسلم ظهر امروز در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان که در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی دشمن برای از بین بردن زیرساخت‌های دینی و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی، نسل جوان را هدف جنگ ‌نرم خود قرار داده و بیشترین سرمایه‌گذاری را بر روی دانشگاه‌ها متوجه کرده است.

وی افزود: رسالت خطیر دانشگاه‌ها در چنین شرایطی برای تامین نیاز معنوی نسل جوان دانشجو، تربیت دانش‌آموختگانی متعهد به آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلامی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه وظیفه نگه‌داشتن یاد شهدا کم‌تر از شهادت نیست، تصریح کرد: خدمتگزاری به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

مسلم گفت: نبود یک الگوی مناسب از مهم‌ترین عللی است که سبب بروز ناهنجاری در جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی می‌شود.

وی در ادامه به تعداد دانشجویان شاهد و ایثار دانشگاه‌ گناباد اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر تعداد 32 دانشجو شاهد و ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی گناباد مشغول به تحصیل‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: خدمت بیشتر و بهتر به فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران از اهداف اصلی راه‌اندازی ستادهای شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌هاست.

مسلم افزود: این ستادها باید با برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه و علمی، استفاده از اساتید مشاور و برگزاری اردوهای دانشجویی در جهت تقویت بنیه علمی این دانشجویان تلاش کند.

وی با بیان اینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر در این برهه از زمان وظیفه بسیار مهمی دارند از آنان خواست ضمن تقویت بُعد معنوی فضای دانشگاه‌ها، رسالت خطیر الگوسازی برای سایر دانشجویان را برعهده گیرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در حال حاضر تعداد 32 دانشجو شاهد و ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی گناباد مشغول به تحصیل‌اند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول