اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد خبر داد

آمادگی دانشگاه آزاد برای برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی

خبرگزاری فارس: دبیر منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاه‌های آزاد منطقه سه برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف آمادگی کامل دارند.

آمادگی دانشگاه آزاد برای برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد صالحی بعدازظهر امروز در جمع اعضای  شورای فرهنگی این منطقه در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با اشاره به اینکه در جمع‌بندی عملکرد فرهنگی، واحدهای منطقه 3 خوب عمل کرده‌اند، اذعان داشت: در گذشته کارهای فرهنگی موثر و برجسته‌ای چه در بخش قرآن و عترت و چه در بخش اقامه نماز و در سایر بخش‌ها صورت گرفته است که از جمله در سال گذشته واحد سوادکوه رتبه برتر اقامه نماز را کسب کرد.

صالحی با ابراز امیدواری برای ادامه این روند تصریح کرد: تاکید بر مسائل فرهنگی در همه زمینه‌ها نمایان شود.

وی ادامه داد: در حوزه آموزشی، در حوزه پژوهشی و حتی در حوزه عمرانی و ساخت‌و‌ساز‌ها هم باید موضوع فرهنگی مورد توجه و در اولویت قرارگیرد.

دبیر منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مسائل فرهنگی تاکید کرد: روسای دفاتر فرهنگ اسلامی علاوه بر ارتباط مستمر با همکاران حوزه فرهنگی منطقه ارتباط تنگاتنگ خود با دفتر نهاد مقام معظم رهبری را در دانشگاه حفظ کنند تا ضمن حفظ انسجام از ظرفیت‌های نهاد نیز برای اجرای برنامه‌های فرهنگی به نحو مطلوب استفاده شود.

صالحی با اشاره به در پیش بودن ماه رجب، ایام‌البیض و استقبال دانشجویان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف، خواستار برگزاری باشکوه این مراسم در واحدهای دانشگاهی منطقه سه شد.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی این واحد از تلاش و اهتمام دبیر منطقه 3،  روسای دفاتر فرهنگ اسلامی و مسئولان اقامه نماز واحدها در اجرای برنامه‌های فرهنگی  تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام علی اصغری با اشاره به استقبال دانشجویان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف بیان داشت: امسال نیز برای برگزاری مراسم اعتکاف آمادگی کامل داریم.

به گزارش فارس، اعضای شورای فرهنگی منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه برگزاری اعتکاف دانشگاهیان، جشنواره علمی و فرهنگی حجاب به میزبانی واحد ساری و همچنین برگزاری شایسته کرسی آزاداندیشی در سطح منطقه و واحدها و پیش‌بینی همایش‌های فرهنگی تا پایان سال 91 تبادل نظر کردند.

انتهای‌ پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول