اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر خوش برای نهبندانی‌ها

امکان اکران فیلم‌های سینمایی در نهبندان فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: بر اساس قول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی به زودی سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان برای پخش فیلم‌های سینمایی تبدیل وضعیت می‌شود.

امکان اکران فیلم‌های سینمایی در نهبندان فراهم می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس خرمشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت سوم خرداد‌ ماه و گرامیداشت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر در محل مجتمع فرهنگی و هنری نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دایر شده است.

سید حسین هاشمی ادامه داد: در این نمایشگاه تعداد 30 قطعه عکس از عملیات بیت‌المقدس، آزادسازی خرمشهر، مناطق جنگی، اسرای عراقی، بازگشت مردم به خرمشهر و موضوعات دیگر عملیات آزادسازی خونین‌شهر گردآوری شده است.

وی تصریح کرد: این عکس‌ها از آثار عکاسانی چون علی عبیری، محمد حسین حیدری، محمود بدرفر، مجید کریمیان، مهدی جانی‌پور، امید صالحی، قدیر چین‌جو، حمیدرضا نجف‌زاده، یدالله عبدی و علی فریدونی به نمایش درآمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان با بیان اینکه عکس‌های این نمایشگاه به صورت سیاه سفید و رنگی در ابعاد کوچک و بزرگ ارائه شده است، افزود: نمایشگاه عکس خرمشهر به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان دایر است.

در ادامه این مراسم فرماندار، امام جمعه نهبندان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از پروژه بهسازی و نوسازی سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری نور نهبندان بازدید کردند.

در این مراسم طبق قول مساعد محمد مطهری‌فر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی به زودی سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان برای پخش فیلم‌های سینمایی تبدیل وضعیت می‌شود.

برای بهسازی، نوسازی و تجهیز این مجتمع در سال جاری مبلغ 47 میلیون تومان اعتبار اختصاص و هزینه شده است.

همچنین طی سال گذشته امکانات صوتی و تصویری این فضای فرهنگی و هنری تکمیل شدند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول