اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان

جشنواره تولیدات مؤسسات ویدیویی و سینمایی به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: چهارمین جشنواره تولیدات مؤسسات ویدیویی و سینمایی استان کرمان به کار خود پایان داد.

جشنواره تولیدات مؤسسات ویدیویی و سینمایی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان چهارمین جشنواره تولیدات مؤسسات ویدیویی و سینمایی استان کرمان و هفتمین نشست سینمایی سوم خرداد شامگاه چهارشنبه در سالن سینما شهرتماشای کرمان به کار خود پایان داد.

علیرضا تقاصی دبیر چهارمین جشنواره تولیدات مؤسسات ویدیویی و سینمایی استان کرمان در این آیین با اشاره به رقابت 20 مؤسسه ویدیویی و سینمایی استان کرمان در این جشنواره اظهار داشت: تولیدات استان کرمان در 9 بخش به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی بیان داشت: از 150 اثر تولیدی مؤسسات ویدیویی و سینمایی استان کرمان 35 اثر توانستند به بخش مسابقه راه یابند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این آیین با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: تنها کشور و فرهنگی که تفکر غرب را در مورد حاکمیت بر همه جهان برنتابید، ایران اسلامی بود.

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی عنوان کرد: بر این اساس دشمنی غرب و استکبار هرگز با ایران تمام نمی‌شود و جنگ تحمیلی نیز یکی از این موارد بود که علیه ایران اعمال شد.

وی تصریح کرد: عرصه نبرد امروز فرهنگی است و همانگونه که در نبرد نظامی با دست‌های خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدیم در این راه نیز موفق می‌شویم.

موسوی افزود: با همان عزم، اراده و اعتقاد هشت سال دفاع مقدس می‌توانیم موفقیت‌های دیگر را کسب کنیم، حرکت بزرگی که امروز باید مراقب آن باشیم، فرهنگی است.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول