اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف رامسر خبر داد

جذب اعتبار 700 میلیون تومانی برای بازسازی 2 بارگاه در رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر از آغاز عملیات اجرایی فاز نخست طرح جامع آستان مقدس «آقا پلاسید و آقابسمل» این شهرستان با جذب 700 میلیون تومان خبر داد.

جذب اعتبار 700 میلیون تومانی برای بازسازی 2 بارگاه در رامسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام حسین قبادی پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت بازسازی حرمین شریف‌زادگان آقا پلاسید و آقابسمل شهرستان رامسر که با حضور معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، جمعی از مسئولان، روحانیون و معتمدان منطقه در مسجد آقا سید ابوطالب سادات‌شهر برگزار شد، بیان کرد: عملیات عمرانی این شریف‌زادگان در چند فاز اجرایی می‌شود که مشکل اصلی آن در حال حاضر، وجود سرویس‌های بهداشتی نامناسب است که موجب گلایه شده است.

قبادی با اشاره به تلاش‌های اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر در بخش جذب اعتبار خاطرنشان کرد: حدود 700 میلیون تومان برای این پروژه اختصاص داده شده است که در تاریخ بقاع متبرکه استان مازندران جذب این مقدار بی‌سابقه بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: مجتمع چندمنظوره بسمل در چهار طبقه ساخته می‌شود که طبقه منهای یک آن شامل سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، آشپزخانه و ... طبقه همکف تجاری و طبقه اول آن اقامتی و طبقه دوم شامل سالن آمفی‌تئاتر و تالار با گنجایش 700 نفر خواهد بود که نیاز منطقه و مجموعه را متناسب با شأن شریف‌زادگان آقا پلاسید و آقابسمل و شهروندان فراهم می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر در ادامه با بیان اینکه تلاش بسیار و جلسات متعددی با مسئولان مرتبط ملی، استانی و شهرستانی برای جذب این مقدار اعتبار از سوی اداره متبوع صورت گرفته است، از حمایت‌های وزیر اقتصاد و دارایی، استاندار مازندران و مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران قدردانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود یک‌هزار و 262 بقاع متبرکه در استان مازندران تصریح کرد: استان مازندران در این زمینه مقام دوم را در کشور داراست.

قبادی همچنین گفت: بازسازی حرمین نامبرده نیز در دستور کار قرار دارد که از مجموع 700 میلیون تومان اعتبار جذب شده، 500 میلیون تومان برای بازسازی حرمین در نظر گرفته شده که اگر غیر از این چارچوب هزینه شود باید پاسخگوی مدیران مرتبط باشیم.

وی بیان داشت: 200 میلیون اعتبار باقی مانده نیز برای ساخت مجتمع چند منظوره بسمل در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول