اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد

بهره‎برداری بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر گفت: امروز در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر 10 هزار و 879 واحد مسکونی مهر در سطح استان به بهره‌برداری می‎رسد.

بهره‎برداری بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر در بوشهر

علیرضا صفایی‌بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: امروز علاوه بر افتتاح پروژه‎های مسکن مهر وزیر راه و شهرسازی از پروژه‎های مسکن مهر در برازجان، بوشهر و گناوه بازدید خواهد داشت.

وی افزود: همچنین 10 کیلومتر از پروژه‎ بزرگراه برازجان- گناوه و دیلم امروز با حضور نیکزاد به بهره‎برداری می‎رسد.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: بهره‏برداری از 156 واحد از مجموعه پروژه 200 واحدی مسکن مهر برازجان و 232 واحد پروژه مسکن مهر بوشهر از دیگر پروژ‎ه‎های افتتاحی سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: در مجموع برای افتتاح 10 هزار و 879 واحد مسکونی مهر در استان بوشهر بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی در ارتباط با وضعیت راه‎های استان بوشهر گفت: شش باب راهدارخانه و 234 دستگاه انواع ماشین‎آلات در راه‌های استان بوشهر فعالیت می‎کنند.

صفایی‌بوشهری خاطر نشان کرد: استان بوشهر با 4 هزار و 187 متر طول و 600 متر بزرگراه رتبه ششم کشوری را در اختیار دارد.

این مسئول گفت: 460 کیلومتر راه اصلی، 916 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 210 کیلومتر راه روستایی و 630 کیلومتر راه مرزی در استان بوشهر وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه شبکه راه‎های روستای بالای 50 خانوار در استان بوشهر تکمیل شده یادآور شد: استان بوشهر در زمینه مدیریت کیفیت پروژه‎ها و پیشرفت فیزیکی مسکن مهر رتبه اول را در کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل برخی پروژه‌هایی که سال‎ها نیمه تمام رها شده بودند، از دستاوردهای مهم دولت در بخش مسکن و شهرسازی استان بوشهر محسوب می‌شود ادامه داد: شاهد ساخت بیمارستان در شهرستان برازجان هستیم که تا پیش از این فاقد هرگونه فضای بیمارستانی بود و این از تحولات مهم در استان بوشهر است.

صفایی‌بوشهری ساخت واحدهای مسکونی مهر برای متقاضیان بوشهری فاقد مسکن را از دیگر دستاوردهایی دانست که می‌توان حاصل عملکرد آن را در قالب‌های مختلف به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول