اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در حال انجام است

اجرای شبکه توزیع فشار متوسط برق در منطقه ویژه بندر امام

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: اجرای شبکه و پست توزیع فشار متوسط برق در منطقه ویژه بندر امام با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در حال انجام است.

اجرای شبکه توزیع فشار متوسط برق در منطقه ویژه بندر امام

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مسعود قاسمیان اظهار کرد: در راستای تأمین برق پایدار برای تأمین نیاز کارگزاران خدمات دریایی و بندری بخش خصوصی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، واحدهای اداره کل و سرمایه‌گذاران اراضی پشتیبانی نسبت به اخذ ردیف اعتباری خرید انشعاب به میزان 2.7 میلیارد تومان از سازمان بنادر و دریانوردی اقدام کرده‌اند.

وی افزود: بر همین اساس در نهایت انعقاد قرارداد و مبادله نسخ قرارداد بین اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و پتروشیمی فجر صورت پذیرفت.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: تهیه طرح اولیه با دو آلترناتیو پیشنهادی و تصویب آلترناتیو 6.3 میلیارد تومانی در کمیته DSS سازمان بنادر و دریانوردی انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین به ‌منظور اجرای شبکه و پست توزیع فشار متوسط اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان برای سال 91 و 2.3 میلیارد تومان برای سال 92 در نظر گرفته شده است.

قاسمیان با اشاره به مزایای تأمین و انتقال انرژی پایدار از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که در مجاورت این مجتمع بندری قرار دارد، خاطر نشان کرد: با تأمین این میزان برق با نگاه به توسعه آتی بندر، از بروز مشکل کمبود انرژی در ساعات پیک مصرف این مجتمع بندری جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول