اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان زنجان خبر داد

اعزام خبرنگاران زنجانی به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: خبرنگاران حاضر در کارگروه کربلای استان زنجان به مناسبت آغاز پروازهای عتبات عالیات استان زنجان به عتبات اعزام می‌شوند.

اعزام خبرنگاران زنجانی به عتبات عالیات

محمود فیضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور آغاز نخستین دور پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه زنجان پس از تصویب در کارگروه کربلای استان زنجان، خبرنگاران به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با حضور در عتبات عالیات درخصوص فعالیت آژانس‌های مجاز و غیرمجاز گزارش‌گیری می‌کنند، افزود: استفاده از ظرفیت‌های خبرنگاران برای پوشش برنامه‌های حج و زیارت از اهداف این برنامه معنوی است.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به وضعیت خدمات‌رسانی آژانس‌های غیرمجاز در عتبات عالیات خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی نامناسب در عتبات عالیات همواره موجب سردرگمی زائران شده و مشکلاتی را به‌وجود آورده است‌.

وی با بیان اینکه از هنر گزارش‌نویسی خبرنگاران استان برای پوشش خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات استفاده می‌شود، افزود: حضور خبرنگاران موجب آشنایی بیشتر مردم با نوع خدمات سازمان حج و زیارت می‌شود.

فیضی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اعزام زائران زنجانی به عتبات عالیات اندیشیده شده است، خاطر نشان کرد: با رایزنی‌های انجام شده زائران زنجانی از این پس می‌توانند به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران به عتبات عالیات از 16 خرداد ماه سال‌جاری به صورت هوایی از فرودگاه زنجان صورت می‌گیرد، افزود: مشکلی برای ادامه پروازهای عتبات عالیات وجود ندارد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول