اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

محسن رضایی: اظهار نظر درباره انتخابات ریاست جمهوری زود است

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به نظر بنده هنوز برای انتخابات ریاست جمهوری تصمیم‌گیری زود است و بنده نیز در زمان خود اظهار نظر خواهم کرد.

محسن رضایی: اظهار نظر درباره انتخابات ریاست جمهوری زود است

محسن رضایی دقایقی پیش در حاشیه یادواره شهدای مسجد امام سجاد(ع) منطقه قاسم‌آباد مشهد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به نشست 1+5 در بغداد اظهار داشت:‌ بنده نسبت به مذاکرات و روند آن خوشبین هستم و انشاءالله در آینده شاهد نتایج و دستاوردهای خوبی خواهیم بود.

وی افزود: همین که امروز ایران و 5 قدرت جهانی سر میز مذاکره نشسته و به تعامل و همکاری می‌پردازند پیشرفتی را در رابطه‌ها و تعامل‌ها نشان می‌دهد.

رضایی با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: این مذاکرات باعث می‌شود که فضای سرمایه‌گذاری در کشور مساعد شود و هم تضمین‌کننده سرمایه‌گذاری در ایران برای سرمایه‌گذاری خارجی بوده و به نوعی اطمینان خاطری را برای آنها به وجود می‌آورد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به سفر نماینده آمریکا در 1+5 پس از نشست به کشور اسرائیل گفت: اینکه نماینده آمریکا پس از نشست به اسرائیل سفر می‌کند در این راستا که بگوید ما هیچ امتیازی را به ایران ندادیم در صورتی که همه می‌دانند که مذاکرات دارای روندی مثبت بوده است و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک میوه‌های بحث هسته‌ای را خواهیم چید.

وی با اشاره به وضعیت فعلی سوریه گفت: سوریه در حال حاضر روز به روز به سمت ثبات بیشتری می‌رود. یکی از نکات مهم این است که دولتمردان سوریه باید همواره اصلاحات را به طور جدی ادامه دهند.

رضایی در خاتمه در  ارتباط با کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به نظر بنده هنوز برای انتخابات تصمیم‌گیری زود است و بنده نیز در زمان خود اظهار نظر خواهم کرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول