اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای روابط عمومی‌های بخش صنعت گیلان خبر داد

افزایش فعالیت شورای روابط عمومی‌های بخش صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول هماهنگی شورای روابط‌عمومی‌های بخش صنعت، معدن و تجارت گیلان از افزایش فعالیت شورای روابط عمومی‌های بخش صنعت،‌ معدن و تجارت استان خبر داد.

افزایش فعالیت شورای روابط عمومی‌های بخش صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی علی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای روابط عمومی‌های بخش صنعت، معدن و تجارت گیلان از افزایش فعالیت‌های اثرگذار این شورا در سال جاری در استان خبر داد.

وی اظهار کرد: این شورا طبق دستورالعمل وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت با عضویت دستگاه‌های اجرایی تابعه این وزارت در استان و تشکل‌های غیردولتی ذی‌ربط تشکیل شده که وظیفه ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در کلیات برنامه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغی بخش صنعت،‌ معدن و تجارت استان را بر عهده دارد.

این مسئول، اداره‌های عضو این شورا در گیلان را شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت، ‌شرکت شهرک‌های صنعتی،‌ شرکت شهر صنعتی رشت،‌ اداره کل غله و خدمات بازرگانی منطقه 7، ‌مجتمع دخانیات گیلان،‌ شرکت پشتیبانی امور دام،‌ شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس، ‌شرکت کشتیرانی دریای خزر، مرکز پژوهش‌های زمین شناسی و اکتشافی گیلان،‌ بانک صنعت و معدن و بانک توسعه صادرات عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مجمع امور صنفی، ‌اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گیلان، انجمن مدیران صنایع، خانه صنعت و معدن، نظام مهندسی معدن و اتاق تعاون نیز از تشکل‌های مرتبط با این حوزه هستند که در شورای مذکور عضویت دارند.

به گفته علی‌نژاد، طبق تصمیمات اتخاذ شده در شورای روابط عمومی‌های صنعت، معدن و تجارت گیلان، هیئت رئیسه این شورا برای پیگیری مصوبات آن و نیز برنامه‌ریزی و اجرای برخی برنامه‌ها به نمایندگی از شورای مذکور، انتخاب شدند.

وی افزود: مسئولان روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، شهر صنعتی رشت، مرکز زمین شناسی و پژوهش‌های اکتشافی استان و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گیلان به همراه مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعضای هیئت رئیسه این شورا در نظر گرفته شده‌اند.

مسئول هماهنگی شورای روابط‌عمومی‌های بخش صنعت، معدن و تجارت گیلان، مهم‌ترین برنامه‌های شورای روابط عمومی‌های بخش صنعت،‌ معدن و تجارت استان در سال جاری را با توجه به نامگذاری سال تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی از طرف مقام معظم رهبری،‌ توجه به بررسی مسائل مرتبط با تولید و لزوم حمایت از تولیدات داخلی با کمک رسانه‌ها و فرهنگ‌سازی برای حمایت همه جانبه مسئولان و مردم از کالاهای ساخت داخل کشور به ویژه گیلان ذکر کرد.

وی، تبیین خدمات صورت گرفته در بخش صنعت،‌ معدن و تجارت استان و اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات قابل ارائه از طرف دستگاه‌های اجرایی شورای مذکور را از دیگر برنامه‌های مهم این شورا در سال جاری برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال جاری برنامه‌های مشترک توسط خانواده بزرگ صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان در مناسبت‌های مختلف نظیر روز صنعت و معدن،‌ هفته دولت،‌ دهه مبارک فجر و دیگر مناسبت‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول