اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تولیدات کشاورزی اردبیل با بسته‌بندی مطلوب عرضه شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ تولیدات بخش کشاورزی به ویژه کشت و صنعت مغان باید با بسته‌بندی مناسب و مطلوب به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شود.

تولیدات کشاورزی اردبیل با بسته‌بندی مطلوب عرضه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته‌های تخصصی کار گروه بخش کشاورزی به تنوع تولید محصولات کشاورزی و دامداری در منطقه مغان اشاره کرد و اظهار داشت: این حرکت نیازمند بازاریابی مناسب در کشورهای همسایه است تا بتوانیم محصولات تولیدی را در این مناطق به فروش برسانیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ با برنامه‌ریزی مناسب در کمتر از سه ساعت می‌توان تولید محصولات و میوه مغان را به کشورهای همسایه صادر کرد که این خود می‌تواند میزان صادرات و به تبع آن تولیدات داخلی را افزایش دهد.

استاندار اردبیل ایجاد فرصت اشتغال در بخش کشاورزی را با کمترین هزینه توصیف کرد و گفت: فرصتی مناسب برای علاقمندان به این بخش فراهم شده تا با تلفیقی درست از منابع و تسهیلات بانکی، کار و نیروی انسانی ارزان قیمت قابلیت‌های بی‌نظیر در استان بتوانند تحول جدی را رقم بزنند.

صابری با اشاره به مزیت‌های توسعه بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال در این حوزه یادآور شد: میزان اشتغال در مقایسه با صنایع متوسط و سنگین در این بخش بالاتر است و زمینه اشتغال نیز به سرعت در حال فراهم شدن است و در کنار آن پایداری شغل در این حوزه بیش از هر حوزه دیگر به نظر می‌رسد.

این مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه جنگ امروز و سال‌های آینده جنگ مواد غذایی است سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی در این حوزه می‌تواند به تقویت تولید ملی در مقطع کنونی و پشتوانه خوب اقتصادی در آینده کمک کند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان با تاکید بر استفاده از فرصت‌های صادراتی، توجه به کیفیت و نحوه بسته‌بندی با کیفیت و بازاریابی و افزایش صادرات محصولات تولیدی را خاطرنشان کرد و افزود: یکی از ابزارهای تحقق شعار امسال توسعه صادرات است که با برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش کیفیت کالا، مناسب‌سازی وضعیت حمل و نقل کالا و همچنین بسته‌بندی با کیفیت و بازاریابی مطلوب می‌توان در تولید و افزایش کیفی آن سهیم بود.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود اطلاع‌رسانی توانمندی‌های داخلی و خارجی استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این توانمندی‌ها باید به نحو مطلوب معرفی شده و حتی پژوهش‌های کاربردی در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی استان در حوزه افزایش صادرات، تولیدات و شناسایی بازار مصرف انجام شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول