اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم استقبال از 96 پرستوی عاشق

نماز جماعت با حضور شهدا در دورود اقامه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دورود گفت: چنانچه کاروان شهدا فردا تا قبل از ظهر وارد شهر شوند، نماز جماعت ظهر و عصر با حضور شهدا و مردم شهیدپرور دورود اقامه می‌شود.

نماز جماعت با حضور شهدا در دورود اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حجت‌الاسلام حسین رجایی‌پور ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی مراسم استقبال از 96 شهید دوران مقدس در دورود گفت: ‌مردم شهیدپرور شهرستان دورود فردا هفتم خردادماه میزبان 96 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان فرزندان روح‌الله هستند.

وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای استقبال باشکوه مردم از شهدای گمنام ملت ایران در شهرستان دورود اندیشیده شده است.

امام جمعه دورود گفت: کاروان شهدای گمنام قرار است با استقبال پرشور مردم فردا یک‌شنبه قبل از ظهر وارد دورود شوند.

رجایی گفت: چنانچه کاروان شهدا تا قبل از ظهر وارد شهر شوند، نماز جماعت ظهر و عصر با حضور شهدا و مردم شهیدپرور دورود در محل استادیوم ورزشی تختی این شهر اقامه می‌شود.

امام جمعه دورود گفت: کاروان شهدا بعد از ظهر روز هفتم (فردا یک‌شنبه) با بدرقه مردم دورود به سمت بخش سیلاخور و شهرستان بروجرد حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با ورود کاروان شهدای گمنام به لرستان، فضای عمومی جامعه در جای جای استان عطرآگین شده است.

امام جمعه دورود در ادامه از عموم مردم خواست با حضور در مراسم استقبال از کاروان شهدا دِین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا کنند.

قرار است پیکرهای مطهر این لاله‌های گلگون‌کفن که به تازگی در مناطق فاو و مجنون تفحص شده‌اند در مسیر حرکت خود با حضور در استان‌های لرستان، مرکزی، اصفهان و قم در 14 خرداد هم‌زمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) وارد حرم بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی شود تا در آغوش امام روح‌الله آرام گیرند.

لازم به ذکر است، کاروان پیکر مطهر شهدای گمنام عصر امروز وارد خرم‌آباد شده و مراسم استقبال از 96 کبوتر خونین‌بال این کاروان ساعت 18 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول