اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم خبر داد

راه‌اندازی 5 کانون فرهنگی و هنری مساجد خواهران در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم گفت: در آینده نزدیک پنج کانون فرهنگی و هنری مساجد خواهران راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 5 کانون فرهنگی و هنری مساجد خواهران در آینده نزدیک

سیده معصومه طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به انعقاد قرارداد با کانون‌های فرهنگی و هنری خواهران اظهار کرد: این قرارداد در زمینه‌ برنامه‌های اخلاقی و معرفتی، علمی، هنری، مهارتی، ورزشی و سلامت منعقد شده است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون استقبال خوبی از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شده و هر یک از اعضا بر اساس توانمندی‌ها در برنامه‌های مختلف کانون‌ها شرکت می‌کنند.

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از اجرای طرح خانه مشاوره امین در چهار کانون فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و افزود: نیروهایی از مرکز مشاوره مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، مرکز مشاوره جامعةالزهرا و مشاوران نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برای فعالیت در این حوزه جذب شده‌اند.

وی برگزاری اردوی آموزشی برای مربیان کانون‌ها، برپایی کارگاه برای مسئولان و اعضای کانون‌ها، المپیادهای ورزشی و قرآن، برنامه‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی، تبلیغات برای اوقات فراغت و هماهنگی برای اعزام مربی قرآن، مبلغ و راوی را از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ذکر کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های واحد خواهران کانون فرهنگی و هنری مساجد گفت: واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت‌هایی با کیفیت بهتر از سال گذشته برگزار کرده که با استقبال مناسب اعضای کانون‌ها روبه‌رو شده است.

طباطبایی عنوان داشت: اکنون پنج کانون فرهنگی و هنری مساجد خواهران در دست اقدام بوده که در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، بانوان باید در فعالیت‌های اجتماعی با رعایت حریم عفاف و حجاب وارد شوند و اکنون فعالیت‌های بانوان پررنگ‌تر از گذشته شده است.

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم یادآور شد: زمانی که در خانواده‌ای مادر خانواده حضوری پررنگ در فعالیت‌های اجتماعی داشته باشد، بدون تردید در اعضای دیگر خانواده تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه 90 درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد  روستایی تازه تاسیس هستند گفت: استقبال خوبی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در روستاها شده که با توجه به محرومیت و کمبود امکانات، جوانان در حال گرایش به این سمت هستند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول