اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات بویین‌زهرا خبر داد

راه‌اندازی کانون‌ها‌ی فرهنگی در مساجد بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا از راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی، تبلیغی در مساجد این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی کانون‌ها‌ی فرهنگی در مساجد بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر امروز در مراسم دیدار با جمعی از ائمه جماعت شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: دین مبین اسلام کامل‌ترین دینی است که در آن تمام دستورات و مقررات برای تشکیل یک زندگی هدفمند و موفق ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه هیچ یک از ادیان رایج در جهان به اندازه اسلام نسبت به اشاعه فرهنگ هویت و خود‌باوری در جوانان تأکید ندارند، افزود: ما مسلمانان پیام‌آور دینی هستیم که تمام اصول و موازین هستی در آن گنجانده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به پیوند ناگسستنی رزمندگان اسلام با خداوند متعال در ایام دفاع مقدس عنوان کرد: مهر‌ورزی رزمندگان بسیجی به یکدیگر و شجاعت و صلابت مثال‌زدنی آنان در برابر دشمن متجاوز سبب حفظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های یکپارچه آن شد.

عباسی اضافه کرد: ایمان به خدا و ترس از او تنها‌ترین عامل است که می‌تواند نجات‌دهنده انسان و راهنمای وی تا دست‌یابی به رستگاری و فتح حقیقی باشد.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد ارتباط بین روحانیون به ویژه ائمه جماعت در مساجد با اقشار گوناگون جوانان تصریح کرد: هر قدر که روحانیون برای تقویت روابط خود با جوانان و نوجوانان تلاش کنند به همان میزان هم می‌توان به جذب جوانان به سوی معنویات و آرمان‌های دین امیدوارتر بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا مبارزه با شبهات و ابهام پراکنی‌های اعتقادی دشمنان را وظیفه کنونی مبلغان و پیام‌آوران دینی دانست و افزود: روحانیون وظیفه دارند که با نشر همه‌جانبه احکام و اصول اسلامی در بین جوانان، از انحراف و کج‌روی‌های آنان جلوگیری کرد.

عباسی با اشاره به دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی برای جوانان تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد که جامعه به طرف احکام اسلامی گرایش پیدا کنند و مردم با شور و اشتیاق فراوان‌تری در مراسم و مجالس دینی شرکت کنند.

وی در خاتمه با قدردانی از تلاش‌های ائمه جماعت در برپایی مراسمات و محافل دینی در مساجد گفت: برگزاری گسترده جلسات و محافل تفسیر سوره‌های قرآن کریم و نیز راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در مساجد همه بخش‌های شهرستان بویین‌زهرا در اولویت برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول