اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور بویین‌زهرا:

کرسی‌های آزاد‌اندیشی برای شکست اندیشه‌ سکولار است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان بویین‌زهرا گفت: شکست اندیشه سکولار مهترین دلیل برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌ها است.

کرسی‌های آزاد‌اندیشی برای شکست اندیشه‌ سکولار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، عبد‌الله گنجی ظهر امروز در جلسه بسیج دانشجویی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به آغاز هفته مقاومت و پیروزی در کشور اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی حیرت‌انگیز رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس سبب شکست و کوتاه شدن دست متجاوزان از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی با اشاره به استقلال و امنیت پایدار در کشور بیان کرد: قطعا اگر جانبازی‌ها و رشادت‌های بسیجیان در طول جنگ هشت ساله نبود، هیچ‌گاه این کشور به استقلال و عزت حقیقی خود دست پیدا نمی‌کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌زهرا حضور چشمگیر جوانان و به ویژه دانشجویان در سنگر تقوا، کسب علوم و دانش‌های روز جهانی را بسیار ارزشمند و مهم دانست و تصریح کرد: کور‌دلان و تمام بد‌خواهان نظام اسلامی باید بدانند که جوانان و نوجوانان این کشور با تکیه بر توان و نیروی خویش در حال نزدیکی به فتح عظیم‌ترین قله‌های علم هستند.

گنجی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی و اعتقادی بیان کرد: مهمترین اصلی که ملت غیور ایران اسلامی به خاطر آن علیه حکومت طاغوتی و ستمگر شاهنشاهی دست به اعتراض و قیام زدند، تحقق و پیاده شدن اصول، عقاید، احکام شریعت اسلام ناب محمدی بود.

وی با اشاره به لزوم توجه و اهتمام جدی مسئولان و رؤسای دانشگاه‌ها به برپایی محافل و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تصریح کرد: برپایی کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌ها فضایی را فراهم می‌کند که دانشجویان در آن به راحتی بتوانند به بیان نقطه نظرات و اندیشه‌های خود پرداخته و همچنین تفکرات یکدیگر را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به آثار و نتایج حاصل از برگزاری کرسی‌ها و محافل آزاد‌اندیشی دانشجویی در دانشگاه‌های سطح کشور عنوان کرد: نابود‌سازی و قطع ریشه تفکرات و اندیشه‌های غربی از مهمترین نتایج و اثرات برگزاری این طرح در دانشگاه‌ها است.

گنجی در خاتمه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مذهبی و تبلیغی انجام شده در دانشگاه پیام‌نور این شهرستان خاطرنشان کرد: برگزاری چندین دوره اردو‌ی سیاحتی و زیارتی ویژه دانشجویان، برپایی نمایشگاه‌های گوناگون فرهنگی و نیز برگزاری نشست‌های نقد وهابیت از جمله برنامه‌های شاخص انجام شده در این دانشگاه در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول