اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر:

برای ساخت پایانه مسافری برازجان 70 میلیارد ریال هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: برای ساخت پایانه مسافری برازجان 70 میلیارد ریال هزینه شد.

برای ساخت پایانه مسافری برازجان 70 میلیارد ریال هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حمیدرضا علم بعد از ظهر امروز در بازدید وزیر راه و شهرسازی از پایانه حمل و نقل دشتستان اظهار داشت: توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دستور کار این سازمان قرار دارد و به فضل خدا در سال جاری با همکاری همه مسئولان به نتایج و اهداف مورد نظر دست پیدا می‌کنیم.

وی افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است و باید تردد اتوبوس‌های فرسوده بالای 25 سال ممنوع شود و راهنمایی و رانندگی با رانندگان آنها به صورت جدی برخورد کند و سازمان حمل و نقل در این مسیر از همه توان خود استفاده می‌کند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر با بیان اینکه برای ساخت پایانه مسافربری برازجان 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده خاطر نشان کرد: از این میزان اعتبار بیش از 11 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

علم تصریح کرد: با ساخت این پایانه علاوه بر انتقال شرکت‌های حمل و نقل اتوبوسی، شرکت‌های حمل و نقل مینی‌بوسی نیز باید به این پایانه منتقل شوند.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان در نوسازی ناوگان حمل و نقل بوشهر یادآور شد: حمل و نقل بوشهر در کشور حمل و نقلی پویاست و روزبه‌روز نیز این وضعیت بهتر شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر اضافه کرد: در حوزه مسافر ناوگان حمل و نقل بوشهر با میانگین چهار سال از جوان‌ترین ناوگان‌های حمل و نقل در کشور است.

وی گفت: هم‌اکنون اتوبوس قدیمی و معمولی در خطوط نداریم و ناوگان کامیون، سواری بین شهری و مینی‌بوس بوشهر نیز جزو جوان‌ترین ناوگان‌ها در کشور است.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی مسایل مربوط به انتقال شرکت‌های حمل و نقل مسافربری مینی‌بوسی به این پایانه را بررسی کرد و دستور لازم برای حل مشکلات این پایانه را صادر کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول