اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی کمیته امداد:

کمیته امداد توفیق خدمت‌گزاری به 4 میلیون نفر را دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی گفت: کمیته امداد توفیق خدمت‌گزاری به 4 میلیون نفر از افراد نیازمند جامعه را دارد.

کمیته امداد توفیق خدمت‌گزاری به 4 میلیون نفر را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اکبر میرشکار ظهر امروز در جمع مسئولان حوزه فرهنگی کمیته امداد غرب کشور اظهار داشت: از این تعداد 600 هزار نفر دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف و 113 هزار نفر دانشجو بوده که از خدمات فرهنگی کمیته امداد بهره‌مندند.

وی ادامه داد:  افزون بر این، مادران، دختران و پسران جوانی که به دلایلی مشغول به تحصیل نیستند و جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر را دربر می‌گیرند، زیر پوشش خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی هستند.

این مسئول اضافه کرد: هدف کمیته امداد توقف مددجویان در مجموعه کمیته امداد نیست بلکه هدف اصلی توانمندسازی و استقلال آنهاست.

میرشکار تصریح کرد: بنابر این خدماتی مانند حمایت، اشتغال، مسکن، درمان و ... به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی گفت: فرصت‌هایی که حوزه فرهنگی کمیته امداد ایجاد کرده همه در راستای توانمندسازی اقشار محروم جامعه است.

وی ادامه داد: کمیته امداد به ویژه حوزه فرهنگی به عنوان ایستگاه‌های توانمندسازی سعی در استقلال معیشتی مددجویان دارد.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر 100 کانون فرهنگی دائم که نمونه آن در استان ایلام نیز دایر است در این راستا تلاش می‌کند.

میرشکار تصریح کرد: 103 خوابگاه دانشجویی و دانش آموزی در طول سال تحصیلی به بیش از 8 هزار نفر از دانش‌آموزان نیازمند خدمات فرهنگی و آموزشی ارائه می‌کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی گفت: افزون بر این 18 اردوگاه به همت کمیته امداد در سراسر کشور دایر و به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان می‌پردازند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول