اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

حیات خانواده کمیته امداد مدیون درایت امام خمینی (ره) است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: خانواده بزرگ کمیته امداد حیات خود را مدیون درایت و تدبیر عالمانه امام(ره) می‌داند.

حیات خانواده کمیته امداد مدیون درایت امام خمینی (ره) است

محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران 100 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در قالب 4 کاروان به زیارت مرقد مطهر آن حضرت رهسپار می‌شوند.

وی هدف از اعزام این کاروان‌ها را تجدید میثاق دوباره خانواده‌های زیر پوشش با آرمان‌های امام راحل عنوان و تصریح کرد: کمیته امداد یادگاری ارزشمند از امام راحل است و خانواده بزرگ امداد حیات خود را مدیون درایت و تدبیر عالمانه این بزرگوار می‌داند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه بیشتر این زائرین را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند خاطر نشان کرد: یاد امام و شهدای انقلاب همواره در ذهن ملت ایران است و این اعزام فرصت مناسبی برای تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های امام راحل است.

ولیئی با اشاره به علاقه وافر مردم به امام خمینی(ره) اضافه کرد: یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از خاطره مردم این سرزمین محو نخواهد شد و همواره راه و منش امام خمینی(ره) سرلوحه راه پویندگان طریقت است.

به گفته وی برای اعزام این افراد مبلغ 20 میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی هزینه شده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول