اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب سنندج خبر داد

پرداخت 71 میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان در سنندج

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب سنندج از پرداخت 71 میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان این شهرستان در سال گذشته در قالب‌های مختلف خبر داد.

پرداخت 71 میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اکبر جوهری شنبه‌شب در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان شهر سنندج که در دادگستری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کل درآمدهای این انجمن از حوزه‌های مختلف در سال گذشته 297 میلیون و 411 هزار تومان بود که 71 میلیون و 113 هزار آن برای حل مشکلات و ارائه خدمات به خانواده‌های زندانیان اعطا شده است.

به گفته وی، 2 میلیون و 148 هزار تومان از مبلغ مذکور از طریق اعانات دریافتی از ترمینال‌های مسافربری، 18 میلیون و 930 هزار تومان از محل اجاره ساختمان انجمن و 5 میلیون و 496 هزار تومان آن نیز از طریق اجاره پارکینگ دادگستری حاصل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج درآمد حاصل از آموزشگاه تعلیم رانندگی فجر را 60 میلیون و 730 هزار تومان عنوان کرد و گفت: 203 میلیون و 900 هزار تومان از ماشین‌آلات و 2 میلیون 700 هزار تومان نیز درآمدهای متفرقه انجمن حمایت از زندانیان سنندج در سال گذشته بوده است.

جوهری خاطرنشان کرد: 3 میلیون و 467 هزار تومان از کل درآمدهای سال گذشته این انجمن هم از طریق سپرده‌گذاری در بانک‌ها حاصل شده است.

وی در ادامه به نحوه هزینه‌کرد درآمدهای این انجمن اشاره کرد و افزود: 41 میلیون و 68 هزار تومان پرداخت مستمری، 4 میلیون 21 هزار تومان در حوزه آموزشی، 11 میلیون 805 هزار تومان به‌صورت کمک‌های غیرنقدی، 8 میلیون و 170 هزار تومان مددکاری و 6 میلیون و 170 هزار تومان نیز به‌عنوان عیدی از محل درآمدها در سال گذشته به خانواده‌های زندانیان زیرپوشش این انجمن خدمات ارائه شده است.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج کمک هزینه انجمن حمایت از زندانیان سنندج به زندان این شهر در سال گذشته را 5 میلیون و 300 هزار تومان عنوان کرد و گفت: جمع کل هزینه‌های انجمن در سال گذشته 217 میلیون و 76 هزار تومان بود.

* حمایت از 128 خانواده زندانیان سنندج

دادستان عمومی و انقلاب سنندج کل پرونده‌ خانواده‌های زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان سنندج در سال گذشته را 128 مورد عنوان کرد و گفت: 34 پرونده نیز به‌دلیل آزاد شدن سرپرست خانوارها مختومه شده است.

جوهری در پایان خاطرنشان کرد: معرفی 75 زندانی واجد شرایط برای دریافت وام به بانک‌ها، صدور 78 مورد کارت عابربانک جدید، برگزاری شش دوره کلاس آموزشی زبان خارجه برای فرزندان زندانیان و 82 مورد بازدید از خانه‌ها، 85 مورد مشاوره خصوصی و 68 نفر مشاوره گروهی از دیگر اقدامات این انجمن در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول