اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بناب خبر داد

دستگیری زندانی فراری با برگه فوت قلابی در بناب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بناب گفت: یک محکوم مواد‌مخدر که در ایام مرخصی از زندان با ارائه برگه فوت جعلی توسط خانواده‌اش از چنگال قانون فرار کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری زندانی فراری با برگه فوت قلابی در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش بعداز‌ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فردی به هویت "ذ-خ" درسال 1387 به اتهام حمل موادمخدر به مقدار140 کیلوگرم حشیش توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی و تشکیل پرونده قضایی و انتظامی روانه زندان شده بود.

وی افزود: متهم مذکور با قرار وثیقه از زندان آزاد و پس از آزادی، اعضای خانواده وی با همکاری یک نفر وکیل پایه یک دادگستری، فوت‌نامه برای متهم تنظیم کرده بودند که طبق آن وی در محل سکونت به‌علت بیماری لاعلاج فوت کرده است.

سلطانی‌وش افزود: فوت‌نامه به اداره ثبت‌احوال شهرستان بناب ارائه شده و پس از اقدامات قانونی گواهی فوت توسط اداره ثبت‌احوال صادر و گواهی فوت به نامبردگان ارائه و سپس گواهی مذکور به بازپرسی شعبه سوم دادگاه انقلاب تبریز ارائه شده و پرونده مفتوحه مواد‌مخدر مختومه اعلام شده است.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب متهم با توسل به شگردهای متقلبانه و مجرمانه از چنگال قانون رها شده بود و عملکرد وی باعث زیر سئوال رفتن مراجع قضایی و انتظامی شده بود.

سلطانی‌وش ادامه داد: در نهایت پس از یک عملیات منسجم پلیسی یک‌ماهه با هماهنگی دادستان محترم شهرستان بناب و اخذ دستورات قضایی، متهم فوق‌الذکر و مرتبطان پرونده به نام "م-خ"،"ح-ب" و "ح-ع" در محل‌های سکونت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات نامبردگان به بزه انتسابی معترف و دلایل خود را فراری دادن متهم از مجازات اعلام داشتند که پرونده و متهمان برای رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب بناب ارسال شد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول