اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صولتی در گفت‌وگو با فارس:

فصل جدید لیگ‌های فوتبال قم از تیرماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته لیگ و مسابقات هیئت فوتبال استان قم از برنامه‌ریزی برای برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال رده‌های سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های استان قم از تیرماه خبر داد.

فصل جدید لیگ‌های فوتبال قم از تیرماه آغاز می‌شود

ابوالفضل صولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در سال‌های اخیر تمام سعی و تلاش هیئت فوتبال استان قم این بوده است که به رده‌های سنی پایه به عنوان پشتوانه‌های آینده فوتبال قم نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: فوتبال قم قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی برای پیشرفت دارد زیرا نونهالان، نوجوانان و جوانان بسیار علاقمند و مستعدی در قم هستند که شناسایی آنها و سرمایه‌گذاری مطلوب می‌تواند موجب رشد و شکوفایی فوتبال قم شود.

مسئول کمیته لیگ و مسابقات هیئت فوتبال استان قم افزود: در سال‌های اخیر فوتبالیست‌های بسیار خوبی از مسابقات لیگ رده‌های سنی پایه استان قم شناسایی شده‌اند و در حال حاضر در ترکیب تیم‌های قمی در لیگ‌های کشور عضویت دارند.

وی ابراز داشت: تیمی مانند صبا که در رقابت‌های لیگ‌های برتر و امید فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد، با بازیکنانی بومی که از دل رقابت‌های استانی شناسایی شده و پرورش یافته‌اند، موفق به کسب نتایج خوب شده است.

صولتی در ادامه از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری مطلوب رقابت‌های لیگ فوتبال رده‌های سنی پایه در سال جاری خبر داد و بیان داشت: معمولا در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی هیئت در امر برگزاری رقابت‌های لیگ‌های رده پایه به این شکل بوده که بعد از پایان امتحانات سال تحصیلی و آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت بازی‌ها را برگزار کرده‌ایم.

وی یادآور شد: در این سال‌ها مسابقات لیگ‌های پایه فوتبال قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید برنامه‌ریزی و برگزار شده است و امسال این رقابت‌ها را در هر سه رده سنی با حضور تیم‌های مدعی برگزار خواهیم کرد.

مسئول کمیته لیگ و مسابقات هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: در جلسه توجیهی و قرعه‌کشی رقابت‌های فصل جدید لیگ‌های فوتبال دو رده سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های استان قم که با حضور نمایندگان تیم‌ها برگزار شد، آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ‌های دسته اول نوجوانان و جوانان فوتبال استان قم از اول تیرماه به تصویب رسید.

وی خاطر نشان کرد: بدین ترتیب زمان شروع و روز برگزاری آیین افتتاحیه فصل جدید مسابقات لیگ‌های فوتبال رده‌های سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های استان قم از روز پنجشنبه نخستین روز تیرماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول