اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان فصل ذخیره‌سازی گندم انجام می‌شود

افتتاح بزرگترین سیلوی بتنی کشور در خدابنده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: بزرگترین سیلوی بتنی کشور تا پایان فصل ذخیره‌سازی گندم افتتاح می‌شود.

افتتاح بزرگترین سیلوی بتنی کشور در خدابنده

پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سیلوی بتنی خدابنده توسط بخش خصوصی در این شهرستان ساخته می‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از 50 درصد از گندم استان زنجان در خدابنده تولید می‌شود و سیلویی که در این شهرستان در حال ساخت است، نیز یکی از بزرگترین سیلوهای بتنی کشور است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه با قولی که از سرمایه‌گذار سیلوی بتنی خدابنده گرفته شده است، ساخت این سیلوی بتنی تا فصل خرید گندم به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت 90 درصد از سیلوی بتنی خدابنده انجام شده است، اضافه کرد: سیلوی فلزی موجود در شهرستان خدابنده نیز به منظور ذخیره‌سازی گندم آماده‌سازی شده است.

خالقی اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان وجود ندارد و استان زنجان آماده ذخیره‌سازی گندم است.

لازم به ذکر است، سیلوی بتنی خدابنده دارای 14 کندو برای ذخیره‌سازی گندم است که هر کدام از این کندوها ظرفیت ذخیره‌سازی 7 هزار و 140 تن گندم را دارد.

یکی از ویژگی‌‌های بسیار خوب سیلوهای بتنی مقاومت بسیار خوب آنهاست، چرا که سیلوهای فلزی در بهترین زمان ممکن دارای 35 سال عمر هستند، ولی سیلوی بتنی 100 سال عمر می‌کند.

این سیلو دارای ماندگاری بسیار خوبی بوده و دارای دیواره‌هایی است که در زمستان داخل سیلو را گرم و در تابستان داخل آن را خنک نگه می‌دارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول