اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شهرستان زرند:

واقف زرندی 3 ملک خود را وقف قرآن کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: واقف خیراندیش زرندی 3 وقف جدید را در شهرستان زرند با هدف گسترش فعالیت‌های قرآنی به ثبت رساند.

واقف زرندی 3 ملک خود را وقف قرآن کرد

علی حسنی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: یک واقف خیراندیش 3 وقف جدید را در شهرستان زرند با هدف گسترش فعالیت‌های قرآنی به ثبت رساند.

حسنی‌نژاد خاطر نشان کرد: حاج‌حسین میرزایی در اقدامی خداپسندانه سه ملک خود را در ده‌فیاض از توابع بخش یزدان‌آباد زرند به ارزش 545 میلیون ریال وقف کرد.

وی با بیان اینکه نبود خانه عالم در بعضی مناطق مشکلاتی در دعوت از روحانیان برای انجام امور تبلیغی ایجاد کرده بود، بیان داشت: این واقف با احساس این کمبود در منطقه اقدام به وقف شش دانگ یک باب منزل مسکونی به مساحت 85 متر مربع با کلیه امکانات و ملزومات زندگی به ارزش 500 میلیون ریال در ده‌فیاض از توابع بخش یزدان‌آباد زرند برای راه‌اندازی خانه عالم کرد.

وی هدف از دومین وقف انجام شده توسط این واقف را گسترش مسجد جواد‌الائمه (ع) دانست و تصریح کرد: به همین منظور زمینی به مساحت 120 متر مربع با ارزشی افزون بر 30 میلیون ریال توسط این واقف در ده‌فیاض وقف شد.

حسنی‌نژاد توجه به فعالیت‌های قرآنی و گسترش فرهنگ قرآنی را وظیفه شرعی هر مسلمانی دانست و بیان داشت: حاج حسین میرزایی 50 متر مربع ساختمان مسکونی را برای تأسیس جامعه‌القرآن کریم به نام جوادالائمه (ع) به نیابت از همسر خود وقف کرد.

وی ارزش ملک مذکور را 15 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چهار وقف جدید در شهرستان زرند به ثبت رسیده که نشانگر توجه ویژه مردم به این سنت حسنه است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول