اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز خبر داد

تبریز میزبان کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز گفت: هشتمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران روزهای 14 تا 16 شهریور ماه سال‌جاری در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

تبریز میزبان کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز رضا اسدپور، هدف از برگزاری این کنگره را ایجاد تحرک، انگیزه و هدایت تفکر پژوهشی دانشجویان به سمت پروژه‌‌های زیربنایی و راهبردی، بسترسازی برای مشارکت دانشجویان در شناخت نیازها و مشکلات صنعت دام، طیور و آبزیان کشور همچنین فراهم ساختن زمینه مناسب برای تبادل تجارب و یافته‌های دانشجویان این رشته عنوان کرد.

وی افزود: با آغاز آموزش آکادمیک رشته دامپزشکی در کشور، همواره یکی از دغدغه‌های پژوهشگران این رشته به‌روز شدن اطلاعات و تجربیات علمی این عرصه برای متخصصان و دانشجویان آن بوده که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کنگره‌ها و همایش‌های علمی دانشجویی می‌توان در زمینه رفع این نیاز اقدام کرد.

اسدپور، علوم پایه دامپزشکی، درمانگاهی دامپزشکی، پاتوبیولوژی دامپزشکی، بهداشت، تغذیه و اصلاح نژاد دام، بهداشت مواد غذایی و آبزیان همچنین پرورش و بیماری‌های زنبور عسل و کرم ابریشم را موضوعات اصلی این کنگره عنوان کرد.

وی گفت: مهلت ارسال خلاصه مقالات به هشتمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران تا 10 خردادماه جاری است و علاقمندان برای دریافت آخرین اطلاعات در خصوص چگونگی شرکت در این کنگره می‌توانند به آدرس www.tabrizu.ac.ir مراجعه کنند.

اسدپور، برگزاری سخنرانی‌های کلیدی در ابتدای هر پانل توسط استادان برجسته این رشته و برپایی کارگاه‌های آموزشی مختلف در زمینه‌های بالینی، علوم پایه و آزمایشگاهی در کنار برگزاری هر پانل علمی را از برنامه‌های جنبی این کنگره خواند.

وی گفت: در برگزاری هشتمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران سازمان نظام دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی و برخی شرکت‌های خصوصی مرتبط با صنعت دام، طیور و آبزیان مشارکت دارند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول